Kriebels in mijn buik - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Kriebels in mijn buik - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Kriebels in mijn buik

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

21 Mei 2011 | Ethiopië, Addis Abeba

Kriebels in mijn buik, niet omdat ik eindelijk de man van mijn dromen heb ontmoet, maar omdat ik onderweg naar Kenia ben!

En dan vraag je je af, waarom kriebels? Ik ben er zo vaak geweest, voor werk en om vrienden op te zoeken. Het voelde altijd aan als naar huis gaan, gewoon, doe ik even. En nu heb ik dus de kriebels, de hele week al. Eerst leek de reis zo ver weg, wat het natuurlijk ook was in januari. Maar naarmate de tijd verstreek mocht ik dan toch gaan aftellen, nog 3 weken, nog 2 weken en toen kreeg ik dus de kriebels. Zo ongelofelijk veel zin heb ik erin.

Het is dan namelijk ook niet zomaar een reisje. Ik heb een reis gewonnen voor 2 personen voor 2 weken!! Een luxe privé safari reis. Eerst 3 dagen Nairobi, dan 6 nachten de bush in naar Amboseli en Tsavo (waar we in super luxe lodges overnachten), om de reis met 4 nachten strand af te sluiten. Daar ga ik uiteraard mama Grace weer zien.

En nu zit ik op het vliegveld van Addis Abeba en is er tot mijn grote verbazing gratis internet, dus ik zit hier heerlijk met mijn laptopje op schoot naast mijn vader. Want dat had ik nog niet verteld, maar die is gezellig met mij mee.

Over de reis gaan jullie hopelijk snel meer lezen, als mijn modem het nog doet.

• 21 Mei 2011 - 07:05

PetrA:

He sas, jaloers tot in mijn tenen. Laat je lekker verwennen!

• 21 Mei 2011 - 10:15

Annette:

zo wat leuk ;een reis gewonnen. Geniet met je vader van deze luxe prive reis

• 21 Mei 2011 - 13:51

Nico En Lida:

Heel veel plezier, en laat je kriebels nu maar rusten.
    groetjes van ons, ook aan Peter en geniet er van.

• 23 Mei 2011 - 05:19

Geke:

Geniet!!!!!!!! Ik ben jaloers!!!!!!!!!!

• 26 Mei 2011 - 15:14

Sjoukje:

Hoi Sas, ja, het was even geduld hebben, maar daar ga je dan weer, naar Kenia!Stinkend jaloers ben ik, want wat heb ik daar goede herinneringen aan. Geniet er maar weer van en zulke kriebels zijn alleen maar heerlijk.Hopelijk met goed weer.
    Noorwegen was berekoud!