Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

09 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,

We zijn weer thuis na 2 heerlijke en natuurlijk veel te korte weken Kenia. Super genoten van de luxe, alle champagne, lekkere coctails, de dieren, de zon en vooral ook van niet zelf hoeven koken en alleen eten.

Mocht je veel tijd over hebben, of echt geinteresseerd zijn... ik heb het complete reisverslag op mijn website gezet onder het kopje reisverhalen Saskia.

XX

• 09 Juni 2011 - 16:49

Sjoukje:

Hoi Sas, wat een ontzettend leuke foto van jou, De blijheid straalt er vanaf.Fijn dat je zo genoten hebt.
    Nu weer wennen aan Nederland.
    Wel een overgang, maar het went gauw.Geniet nog maar even na.
    Groetjes, Sjoukje.

• 09 Juni 2011 - 19:54

Ome Niek En T.Lida:

Wj hebben je vader gesproken,en die heeft ook heel erg genoten het is natuurlijk een prachtig land met heel veel leuke mogelijk heden. We zijn toch wel een klein beetje jaloers op jullie,

Veel liefs en groetjes.

• 10 Juni 2011 - 07:40

Dees:

wat zie jij er heerlijk ontspannen uit:-) en nu houden zo. geniet nog maar lekker na