Trouwen enzo! - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Trouwen enzo! - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Trouwen enzo!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Saskia

19 Juni 2005 | Nederland, Noord-Scharwoude

Nee, schrik niet, ik ben nog niet getrouwd! Het had zomaar waar kunnen zijn, met zoveel Afrikaanse vriendjes, maar nee hoor, dit gaat over mijn zusje! Samen met een vriendin was ik ceremonie meesters en daar ging best veel tijd inzitten. De laatste paar weken draaide alles om de bruiloft en nu is die alweer voorbij. Het was een super dag! Judith zag er geweldig uit en Rob ook. Een stralend bruidspaar, veel mooie woorden en een heel gezellig feest.
Maar nu de bruiloft en alle voorbereidingen voorbij zijn, heb ik nog wat tijd voor mezelf om me weer voor te bereiden op een half jaar weg. Maandag 27 juni vertrek ik naar Nairobi en ik sta ingedeeld op 4 Tanzania reizen. De 1e reis begint op 1 juli, dus ik heb nog een paar dagen om te acclimatiseren. En dan ben ik tot eind oktober onder de panne en daarna zien we wel weer verder. Halverwege heb ik nog een keer 3 weken vrij en dan ga ik terug naar Zambia, waar ik vorig jaar vrijwilligerswerk heb gedaan.
Omdat ik zo veel reis, heb ik eindelijk deze site maar eens opgezet zodat jullie beter in de gaten kunnen houden waar ik nu weer zit..

Groetjes en tot mails,

Saskia

  • 19 Juni 2005 - 21:29

    Rob En Judith:

    He hartstikke leuk dat je ons hiervoor gebruik. Dat er nu overal leuke recties op mogen komen. Groetjes Rob en judith

  • 19 Juni 2005 - 21:39

    Gerard En Ceciel:

    Leuke site, en erg handig.
    Goede reizen toegewenst.
    Gerard en Ceciel

  • 20 Juni 2005 - 06:44

    Claudia:

    Saskia, heel leuk !!! Sommige fotos van Zanzibar heb ik volgens mij ook in mijn fotoboek ;-) Ik wens je het allerbeste toe, veel plezier in Tanzania / Kenia en we horen zeker van elkaar ... Groetjes, Claudia

  • 20 Juni 2005 - 14:13

    Charlot:

    Ha Saskia
    Wat leuk dat je de haren hebt geknipt. Staat je goed, in mijn herinnering had je nog steeds dreadlocs! Gr. Charlot

  • 20 Juni 2005 - 15:40

    Mike En Marieke:

    Hoi lieve Sas,
    Wat een goed idee, deze site. Ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's. Heel veel plezier de komende paar maanden.
    Knuffels
    M & M

  • 20 Juni 2005 - 16:44

    Maaike:

    Hey Sas,
    Leuk idee deze site! Uiteraard weer heel veel plezier en nieuwe avonturen gewenst op jouw reizen. Nu is het even mooi weer in Nederland dus hoef ik nog niet jaloers op je te zijn, maar ik denk dat ik vanaf volgende week wel heel veel aan je ga denken... hihihi! In Nederland weet je het maar nooit.
    Liefs Maaike

  • 22 Juni 2005 - 10:57

    Cora:

    Hoi wijffie,
    Wat een ontzettend goed idee van je...!! Erg leuk om zo je eigen site te hebben. Moet wel even kwijt dat als ik die foto van Zanzibar bekijk....ik wel heel erg verliefd word. Shit, dat ziet er goed uit zeg. Misschien toch maar even heel low budget en dan toch maar die $50.00 voor een nieuw visumpje. Je gaat het zeker nog horen.
    Dikke kus Cora

  • 23 Juni 2005 - 19:21

    Rob En Wendy:

    Hoi Sas,Wat handig en vooral heel leuk. Veel succes op je nieuwe avonturen in Afrika. We hopen je ddarna wel weereens in het echt te zien. groetjes en een dikke kus van ons allemaal.

  • 25 Juni 2005 - 08:22

    Josine:

    Ha buurmeisje!
    Jeetje, wat een plannen weer! Leuk, geniet er van en vergeet vooral niet je website regelmatig bij te werken! Have fun,
    Liefs, Josine

  • 07 Juli 2005 - 14:35

    Wemke:

    He Sas, alweer helemaal gewend in het verre zuiden. Leuk, die fotos op deze site! Groetjes, Wemke

  • 23 Augustus 2005 - 17:42

    Mike En Marieke:

    Hoi Sas,
    We hebben met veel plezier je avontuur onder water gelezen. We hadden allebei wel gedacht dat je het mooi zou vinden. Misschien moeten we ook maar eens komen duiken in Zanzibar. Momenteel is het nog Zeeland, maar hopelijk in de herfst naar de Carabiën. Niet alleen veel plezier boven water, maar nu ook onder water.
    groetjes
    Mike en Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noord-Scharwoude

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 69361

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: