Social Media - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Social Media - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Social Media

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

16 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,

Het is alweer heel lang geleden dat ik een berichtje op deze site heb geplaatst. Tegenwoordig alleen nog maar als ik op reis ben en dat is niet meer zo vaak :). En daarnaast zijn er zoveel andere kanalen bij te houden: social Media.

Facebook, Kazuri Facebook pagina, Twitter, Google+, Linkedin, Youtube, Flikr. Anno 2012 is het zo belangrijk, tenminste, met een eigen bedrijf. Dit is een manier om zonder budget toch aan marketing te doen. Sinds vandaag ben ik ook een blog gestart. Ik wil graag meer kennis kunnen delen, leuke weetjes vertellen, culturele verschillen naar boven halen, wat je kunt verwachten als je op safari gaat enz. Wie wil er naar mijn website gaan en een berichtje posten op mijn blog?
http://bit.ly/IgKS7K
Dat is het doel, dat mensen reageren op een actueel bericht, zodat google dat oppakt en Kazuri hoger komt te staan. Het liefst niet 1x maar vaker als ik een berichtje post! Marketing is het hoofdstuk van Kazuri voor dit jaar. Heb je de website al heel lang niet gezien? Sinds januari staat deze website online en afgelopen week heb ik weer e.e.a. toegevoegd. Ik vind hem mooi!

Naast al deze sites spreek ik gelukkig de meeste mensen ook wel eens in het echt of via de telefoon :). Maar mocht je een stukje van mijn leven gemist hebben..

Ik zie er héél anders uit tegenwoordig. Sinds vorig jaar augustus ben ik 20 kilo afgevallen ik voel me heel blij met de nieuwe ik. Ik voel me mooier en sexy. Ook mijn haar is compleet anders. Van halflang blond haar, ging het vorig jaar januari naar een kort, wild, rechtopstaand donker kapsel en nu is het kort en plat. Heel leuk allemaal, helaas heb ik nog geen leuke foto van mij alleen, dus die houden jullie nog te goed.

Ik ren in het Vondelpark, volg bootcamp op het werk en dans Salsa & Bachata. Dus ik hou mezelf lekker bezig. Daarnaast zie ik meer mensen want ik werk iets minder en daar geniet ik van. Ik heb tijd te kort!

Met mama gaat het zozo. Ze is vergeleken met een jaar en met een half jaar terug absoluut vooruitgegaan. We hebben een paar hele leuke weken gehad. De keerzijde hiervan is nu echter dat ze meer begrijpt en dat is niet leuk. Ze is vooral heel verdrietig en ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan.

Veel liefs,
Saskia

  • 17 April 2012 - 08:03

    Dees:

    klinkt goed sas en ben benieuwd naar je nieuwe ik op de foto:-) hier alles zijn gangetje. inmiddels vast contract en dus op zoek naar andere woning en ook al wat op het oog. werk is echter waardeloos (tenminste...een persoon die de boel vergalt) dus geen idee hoe dat hoofdstukje verder gaat lopen.

    succes met alles inieder geval en spreek je weer

  • 19 April 2012 - 18:00

    Oom Nico/Tante Lida:

    Dag Saskia,
    veel sukses met alles!!!

    groetjes en liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 69468

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: