Hotel inspectie trip - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Hotel inspectie trip - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Hotel inspectie trip

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

25 November 2010 | Zuid-Afrika, Knysna

Hallo Allemaal,

Ik ben ondertussen alweer een week op pad, wat gaat de tijd snel voorbij. Ik ging uit van een zonnige Kaap met zo'n 25 graden, helaas is dat niet helemaal zo. Van het weekend was het grijs. Nu is het veel bewolkt en waait het, maar ook de zon komt ertussendoor!

Ik heb samen met een vriend een auto gehuurd en samen doen we nu een klein rondje door de westkaap van Zuid-Afrika om hotels te bekijken. Ik wil Zuid-Afrika namelijk ook gaan aanbieden op mijn website en het praat zoveel makkelijker als je weet waar je het over hebt :). In Kaapstad begonnen en gezellig bij mijn vriendin gelogeerd. Daarna richting de wijnregio. Overnacht in een prachtig hotel waar we super lekker eten kregen. Vannacht op een werkende schapen/struisvogel boerderij geslapen. Een leuke afwisseling en vanmorgen met een korte farmtour meegeweest, achter in het bakkie. Nu zijn we 2 nachten in Knyna. Een toeristische plek. Nog geen plannen voor morgen. Beetje shoppen, omgeving zien en als de zon schijnt op het terras zitten. Daarna gaan we op de terugweg naar Kaapstad naar de Hoop Natuur Reservaat. Daar heb ik zoveel zin in! En ik hoop dat ik daar walvissen ga zien.

Door het wisselende weer en de airco in het vliegtuig ben ik verkouden geworden, niet zo fijn, maar gaat wel weer over. Maandag alweer naar huis, wat gaat de tijd toch snel!

Veel liefs, Sas

  • 25 November 2010 - 18:22

    Anita:

    Hee Sas,

    Klinkt goed! Lekker genieten, heb je meer dan verdiend ;-)!

    En we bellen als je terug bent!

  • 25 November 2010 - 21:42

    Claudia & Hans:

    Lieve meid,

    Geniet er lekker van. Hier is het koud en de winter is in zicht ..... Ik spreek je graag weer als je terug bent.

    Liefs Claudia & Hans

  • 26 November 2010 - 08:26

    Sjoukje:

    Sas, ondanks het minder goede weer, klinkt het heerlijk. Vooral in het bakkie struinen. Genieten dus!
    Neem wat zon mee, als het kan.
    Goede terugreis en trek een dikke trui aan.
    Sjoukje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Knysna

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 69468

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: