op Safari - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu op Safari - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

op Safari

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Saskia

13 Juli 2005 | Tanzania, Moshi

Hallo allemaal,

eindelijk dan een berichtje uit het mooie Tanzania. Ik voel me hier weer helemaal thuis en heb het super naar mijn zin.

Kenya:
de eerste paar dagen ben ik in Nairobi gebleven. Het was de bedoeling dat ik op bezoek zou gaan bij mijn maasai vriendje in de buurt van de Masai Mara. Maar helaas, hij was aan het werk. Maar ook dat was geen probleem, ik heb me prima vermaakt. Ik ben elke avond mee uit genomen door rijke mannen en overdag heb ik wat geluierd en door de stad gelopen. Vrijdag 1 juli kwam mijn groep 's avonds aan en mocht ik eindelijk weer aan werk.

Tanzania:
Zaterdagochtend vertrokken we al vroeg naar Arusha toe. Bij de grens verliep alles soepel en toen ik bijna bij Arusha was, zat ik helemaal op de wip: bijna thuis!! Het was zo leuk om al die bekende mensen weer te zien. Ik liep door het dorp, hallo, jambo, bij de bakker, hallo, hoe gaat het en natuurlijk bij het hotel werd ik warm onthaald.

Op safari:
De safari was helemaal top. We gingen op pad met 4 landrovers, 4 leuke jonge chauffeurs en 2 koks die heerlijk konden koken. Wat de dieren betreft zijn we goed verwend en hebben we heel vaak de big 5 gezien. Voor mij was het heerlijk om weer terug te zijn en lekker alles in me op te nemen. Met de groep heb ik veel lol gehad en met de chauffeurs ook. Veel late gezellige avondjes gehad.

Terug in Arusha was het zomaar ook weer druk, vandaar dit ietwat late berichtje. Nog meer oude bekende gezien, elke avond uit geweest en tussendoor ook nog gewerkt.

Vandaag ben ik een stuk de kilimanjaro op geklommen, dus dat gaf me een goed gevoel. Morgen nemen we de bus naar Dar es Salaam en vrijdag de boot naar Zanzibar!

Tot mails en veel groetjes,
Saskia

  • 13 Juli 2005 - 14:37

    Claudia:

    Saskia, je bent te benijden ... binnen een paar uren ben je op Zanzibar !!! Wat geweldig !! Geniet ervan en denk aan alle cocktails die we samen gedronken hebben in het Africahouse ... Ik heb leuke en mooie herinneringen an mijn reis in Tanzania en vooral aan die Kili ;-)

  • 13 Juli 2005 - 20:12

    Robert & Anita:

    Hoi Sas, leuk weer wat van je te horen! Het klinkt allemaal heerlijk!! Fijn dat je je meteen weer zo thuis voelt. Hier is ook alles goed, over een maand gaan we 3 weken naar frankijk met de tent en we hebben voor dec/jan definitief India geboekt! Nou, geniet ervan daar in Afrika!! We horen je wel weer. Groetjes!

  • 14 Juli 2005 - 13:42

    Cora:

    Hoi meis,
    Heb je al een mail gestuurd, maar dit is toch een heel leuke site. Die foto die je op deze site hebt staan van Zanzibar, maakt het nog moeilijker voor me om daar niet heen te gaan. Wat een plaatje....!! Duim voor me dat ik genoeg cash heb om daar heerlijk uit mijn dak te gaan....!! Wie weet treffen we elkaar daar wel als jij een reis doet en ik daar tussen 2 reizen in zit....!! XX

  • 16 Juli 2005 - 06:14

    Hilde:

    Ha die Sas,
    Wat tof dat je het zo naar je zin hebt! Heb je tot nu toe ook een beetje leuke groepen gehad? Echt weer iets voor jou he om met van die rijke stinkerds om te gaan!!! Hahaha... Wij gaan vanavond naar U2!!! Ik heb er ongelovelijk veel zin in! We zitten in een skybox in de Arena! Heeft me broer allemaal geregeld! Helemaal toppie! Wanneer kom je ook alweer terug in ons kikkerlandje? Nou ik hoor het wel. Dikke kus Hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Moshi

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 69387

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: