Internetten in de bush! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Internetten in de bush! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Internetten in de bush!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Saskia

21 Augustus 2005 | Zambia, Lusaka

En nog een berichtje van mij... Gaat wel snel he, het ene moment duiken in Zanzibar, een paar minuten later zit ik in de bush in Zambia.

Vorige week maandagavond heb ik mijn 2e groep uitgezwaaid op het vliegveld van Dares Salaam. En dinsdags zat ik in de bus naar Zambia, naar Mazabuka. Waar ik 30 uur later aankwam! Dat was wel heel lang, maar goed, ik moest er dan ook maar wat voor over hebben om mijn vriendin Chimmie weer te zien. Vorig jaar heb ik bij haar vrijwilligerswerk gedaan op de lagere school. Toen zijn we vriendinnen geworden en nu was het heerlijk om elkaar weer te zien. Er is niet veel verandert in Maz. Ze woont wel in een ander huis, samen met Geke, een andere nederlandse vrijwilligster.Het huisje is leuk, alleen is het een beetje wennen dat er alleen water is tussen 6-8, 13-14, 18-20 uur. Beetje plannen dus met douchen, plassen en afwassen! 's middags ben ik eerst maar eens gaan slapen en 's avonds hebben we heel lang gekletst.

Donderdag was ik alweer op weg naar Lusaka om Geke te ontmoeten. Haar ouders zijn hier op vakantie en ik mocht een paar dagen met hun mee! Erg leuk, voor het eerst op vakantie met een eigen auto, weer lekker kamperen, potje koken, slapen tussen de nijlpaarden...mmm. Vrijdag gingen we op pad naar South Luangwa National Park. 4 jaar geleden was ik daar ook al eens geweest, het enige verschil is dat er nu internet is!! We waren helemaal verbaast, maar we vinden het super. Vanmiddag en morgenochtend gaan we op game drive en kan ik mooi de toerist uithangen. Verder lekker relaxen. Woensdag hopen we weer terug te zijn in Mazabuka.

Groetjes,
Saskia

  • 21 Augustus 2005 - 10:03

    Geke:

    Wat gezellig, jij ook hier?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Lusaka

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 69405

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: