Vakantie ten einde - Reisverslag uit Mazabuka, Zambia van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Vakantie ten einde - Reisverslag uit Mazabuka, Zambia van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Vakantie ten einde

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

01 September 2005 | Zambia, Mazabuka

Hallo allemaal!

Mijn vakantie in Zambia is omgevlogen! De vorige keer was ik nog aan het internetten in de bush, nu is mijn laatste dag in Mazabuka alweer aangebroken.

Het spreekwoord: wie mooi wil zijn moet pijn lijden, klopt best wel. Vorige week vrijdag heb ik 8 uur lang op mijn kont op de grond gezeten bij de saloon om vlechtjes in mijn haar te zetten. Ik weet niet hoeveel het er zijn, maar het ziet er super leuk uit. Kijk maar op een van de foto’s.

Van maandag tot woensdag ben ik samen met Geke en Chimmie gaan kamperen bij het Kafue National Park. Op de camping van een super mooie lodge. Potje gekookt op houtvuur, sterren gekeken, geluierd bij het zwembad en toch nog eens een keer op een game drive geweest. Ik blijf dat leuk vinden en we hadden geluk dat we heel veel dieren zagen. De weg erheen hadden we al liftend, met de bus, achterin een bakkie en nog eens liftend gedaan. De terugweg ging een stuk sneller, toen hadden we in 1 keer een bus die rechtstreeks naar Lusaka reed. Daar lekker pizza gegeten en toen door met de bus naar Mazabuka. Dat duurde helaas nogal een tijd voordat de bus vol was, de bussen gaan hier niet volgens een busschema, maar als de bus vol is. In de tussentijd heb ik een man gevonden, ben ik getrouwd, gescheiden en werd het huwelijk toch weer gelijmd met 10 koeien en een bus vol toeschouwers. En dat allemaal in 2 uur. Wat is Afrika toch mooi dat dat allemaal kan!!

Vrijdag neem ik het vliegtuig vanaf Lusaka, via Lilongwe naar Nairobi. Dan heb ik een weekendje daar en begin in maandag weer met een nieuwe groep. Weer op safari!

Groetjes Saskia

  • 02 September 2005 - 10:31

    Claudia:

    Hoi Saskia,
    de tijd gaat erg snel, maar dat merk je zelf ja ook. Je vakantie is alweer voorbij en de mijne beginnen maandag eindelijk. Helaas niet zo'n grote reis maar ik ga zeker genieten. Ik meld me zeker weer als ik terug ben. Heel veel plezier met je nieuwe groep en tot gauw ... groetjes, Claudia

  • 02 September 2005 - 14:46

    Mam:

    Weer geweldige foto's Sas!

  • 06 September 2005 - 15:15

    Maaike:

    Wat heb je het toch ook zwaar he... vakantie over, en dan nog steeds in zo een mooi land...puf vervelend! HIHIHI!

    Groetjes Maaike

  • 13 September 2005 - 07:00

    Natascha:

    Wat heb je het toch slecht he! Erg leuk hoor, wat je allemaal doet en meemaakt. Toch maar weer een keer vlechtjes en veeeel langer haar.
    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Mazabuka

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 69400

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: