Weinig nieuws - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Weinig nieuws - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Weinig nieuws

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

21 September 2005 | Tanzania, Dodoma

Hallo lieve mensen,

ik heb vandaag weinig te vertellen, maar ik wilde toch weer eens even wat van me laten horen.

Ik zit nu alweer op Zanzibar. Stonetown is een super leuk stadje met heel veel smalle straatjes en elke keer ontdek ik wel weer een ander gedeelte van de stad. Mijn groep is lekker op excursies en zo vermaakt iedereen zich prima. Morgen gaan we voor 4 nachten naar het strand toe. Dus duim voor me dat ik dit keer eens zon krijg, ipv wolken en regen.... Deze reis is weer helemaal super. Tijdens de safari zijn we ontzettend verwend qua dieren. Leeuwen, cheeta's en zelfs een luipaard van heel dichtbij. Ik had weer leuke chauffeurs mee, koks die lekker konden koken, dus dat zat wel goed. Die week erna was relaxed. Wat gewandeld rondom Arusha en de Kilimanjaro en nu dus hier.

Mijn vlechten ga ik er een dezer dagen uithalen, dat zal nog een heel karwei zijn. Verder heb ik in Arusha een nieuwe jurk laten maken en op dit moment is er nog een in de maak. Ja, ik ben een echte dame en vind het heerlijk om er Afrikaans uit te zien.

Groetjes Saskia

  • 21 September 2005 - 12:31

    Edwin:

    Hé Sassie,

    Wil wel weer wat foto's zien...Leuk datje het naar je zin hebt en een leuke groep!! Veel plezier aan het strand, wij hebben hier trouwens wel zon, heerlijk!

  • 26 September 2005 - 11:29

    Natascha:

    waarom gaan je vlechten er weer uit? XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dodoma

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 69380

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: