Weinig nieuws - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Weinig nieuws - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Weinig nieuws

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

21 September 2005 | Tanzania, Dodoma

Hallo lieve mensen,

ik heb vandaag weinig te vertellen, maar ik wilde toch weer eens even wat van me laten horen.

Ik zit nu alweer op Zanzibar. Stonetown is een super leuk stadje met heel veel smalle straatjes en elke keer ontdek ik wel weer een ander gedeelte van de stad. Mijn groep is lekker op excursies en zo vermaakt iedereen zich prima. Morgen gaan we voor 4 nachten naar het strand toe. Dus duim voor me dat ik dit keer eens zon krijg, ipv wolken en regen.... Deze reis is weer helemaal super. Tijdens de safari zijn we ontzettend verwend qua dieren. Leeuwen, cheeta's en zelfs een luipaard van heel dichtbij. Ik had weer leuke chauffeurs mee, koks die lekker konden koken, dus dat zat wel goed. Die week erna was relaxed. Wat gewandeld rondom Arusha en de Kilimanjaro en nu dus hier.

Mijn vlechten ga ik er een dezer dagen uithalen, dat zal nog een heel karwei zijn. Verder heb ik in Arusha een nieuwe jurk laten maken en op dit moment is er nog een in de maak. Ja, ik ben een echte dame en vind het heerlijk om er Afrikaans uit te zien.

Groetjes Saskia

• 21 September 2005 - 12:31

Edwin:

Hé Sassie,

Wil wel weer wat foto's zien...Leuk datje het naar je zin hebt en een leuke groep!! Veel plezier aan het strand, wij hebben hier trouwens wel zon, heerlijk!

• 26 September 2005 - 11:29

Natascha:

waarom gaan je vlechten er weer uit? XXX