Nieuw avontuur! - Reisverslag uit Mfuwe, Zambia van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur! - Reisverslag uit Mfuwe, Zambia van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

30 Augustus 2006 | Zambia, Mfuwe

Hoi Allemaal,

Deze week is omgevlogen! Van het weekend niets gedaan, lekker een boek gelezen en mijn laatste negatieve gedachtes over mijn bazen gehad. Maandag spullen gepakt, dinsdag ochtend op game drive geweest en sindsdien ben ik zo druk!!! De vice – president komt morgen langs voor een bespreking en lunch + 40 mensen ofzo. Druk druk druk om alles te regelen. Hoe goed ik vanmorgen ook dacht een briefing te hebben gehad met mijn personeel, 15 man, was er om 13.00 uur nog absoluut niets gedaan ter voorbereiding....

Vrijdagmiddag vlieg ik naar Lusaka toe. Ik ga daar weer een nachtje bij Geke slapen. Zaterdag ga ik naar Livingstone en blijf daar ook een nachtje slapen. En dan ga ik zondag naar Namibie met de bus, zo’n 18 uur tot Windhoek en dan nog eens door naar Swakopmund. Ik heb een leuke jongen ontmoet, Boris en hij is chauffeur van een truck. Met hem rij ik mee naar Kaapstad en vanuit daar weer omhoog zonder toeristen. Als hij echt leuk is, gaan we samen werken en trips doen. Wordt het niet wat, dan ga ik of terug naar Zambia of naar Tanzania.

Wat een plannen allemaal he? Dus het kan de komende tijd wel wat stil zijn, maar dat is dan alleen een goed teken.

Liefs,
Saskia

  • 30 Augustus 2006 - 21:34

    Heleen:

    Tjemig! Spannende tijden. Geniet er lekker van en hoop dat het klikt en jullie heel veel te doen krijgen!
    Liefs, Heleen

  • 31 Augustus 2006 - 07:22

    Hans De Moor:

    Hou je taai en het wordt vast wat!

    Groet, Hans

  • 31 Augustus 2006 - 11:19

    Suzanne:

    Hoi saskia, geniet er van!! Ik zal je dus nu zeker niet zien, jammer maar het komt er vast nog wel een keer van zo groot is Afrika ook weer niet!
    Doeiiiiiiiiiiiii

  • 04 September 2006 - 18:31

    Maaike:

    Leuke vooruitzichten! Zo zie je maar het einde is altijd het begin van iets nieuws! Heel veel plezier en ik wacht met smart op je volgende verhaal!

    Liefs Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Mfuwe

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 69385

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: