Terug naar Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Terug naar Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Terug naar Hong Kong

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

22 Mei 2007 | Hong Kong, Hong Kong

Ja inderdaad, terug naar Hong Kong! Totaal onverwachts...

Wat is het verhaal hier achter? Vanmiddag werd er aan mij op het werk gevraagd, wil je naar Hong Kong? Ja, tuurlijk. Ook werd het aan de andere collega's gevraagd, wie wil er naar Hong Kong. Iedereen had al een volle agenda met allerlei afspraken die niet afgezegd konden worden. En ik, ach, ik kan eigenlijk wel. Zo gezegd zo gedaan. Om 16 uur werd ik gevraagd en om 16.30 uur was het geregeld.

Toen raakte ik natuurlijk in de stress want ik had ook echt wel werk dat ik moest afmaken. Gauw mijn agenda gevuld voor volgende week en om 19 uur was ik klaar. Even gauw met Natascha gegeten, terwijl ik zat te stuiteren, ik ga morgen naar Hong Kong! In de trein en in de bus naar huis wat vriendinnen gebeld en eenmaal thuis gekomen maar gelijk aan de handwas gegaan, tas half ingepakt en verzekeringen uitgezocht. Ik, ja ik, heb gewoon geen reisverzekering. Omdat ik tot mijn 27ste bij mijn ouders op de doorlopende reisverzekering mee kon komen. En ik daarnaast altijd een reisbegeleiders globetrotter reisverzekering afsluit omdat die een jaar geldig is en je er ook bij mag werken. En zover ik net op internet heb gezien, gaat alles maar tot 60 of hooguit 180 aangesloten vakantie dagen. En ik, ik heb die luxe positie dat ik wel vaker langer dan dat weg ben... Nog niet geregeld dus en ik heb koppijn van hier tot tokio van het gehaast.

Wat ga ik doen? Ik ga op een kennings makings tour in Hong Kong met nog 25 andere Nederlanders van andere reisbureau's en touroperators. Kijk, zo'n kans krijg ik natuurlijk maar 1 keer, ik heb immers geen vast contract. Dolblij ben ik dus met deze overhaaste ingelaste vakantie :). Een heel programma is er gemaakt, hotels en eten is geregeld en de rest ga ik wel zien. Er is weinig vrije tijd. Ik ga morgen om 14 uur de lucht in, moet me wel om 11 uur melden en dinsdag ochtend om 7 uur ben ik weer thuis.

En dan staat me nog een hele leuke week te wachten want dinsdag moet ik gelijk werken.'s avonds heb ik een etentje, woensdag werken en ik heb een overvolle agenda, donderdag alles afmaken en vrijdag op vakantie naar Tanzania! En dan heb ik een heel vroeg vertrek, dus ik zal alles op die donderdag avond moeten proppen. Ojee, als dat maar goed komt.

Maar goed, ik ben dus ff weg, laters!!!

Saskia

  • 23 Mei 2007 - 06:19

    Suzanne:

    Hoi Saskia,
    Nou heel veel plezier in Hongkong! Leuk hoor!
    Groetjes ook van Boblee

  • 23 Mei 2007 - 06:28

    Nathalie:

    He Sas ! Heel veel plezier en inderdaad je bent weer lekker bezig. Kijk even onder Oom verzekeringen (www.oominsurances.com) zitten ergens in NL en je kunt doorlopende reisverzekeringen (en zelfs medische verzekering) daar afsluiten. Wij zitten al jaren bij hen en ze begrijpen dat mensen soms langer dan 180 dgn kunnen reizen. Boffen wij even!! Groeten uit Zambia waar alles zijn gangetje gaat. Kussen Ben & Nathalie

  • 23 Mei 2007 - 06:30

    Nathalie:

    Oh sorry even vergeten, maar Sylvester is geslaagd voor zijn gidsen! Goed he>
    Doeiii

  • 23 Mei 2007 - 07:06

    Claudia:

    Hoi Saskia,

    Ik vind het alleen heel leuk voor je !!! Geniet van alles wat op je pad komt. Helaas hebben we elkaar nog niet gezien maar weet een ding: ons huis is eindelijk klaar !!!
    Je bent van harte welkom.

    Veel plezier daar in Hong Kong en tot de volgende keer

    Groetjes
    Claudia & Ronald

  • 23 Mei 2007 - 08:49

    Heleen:

    :-) het gaat weer op z'n Sas'!
    Leuk hoor. Hoop dat je ook tijd hebt om te genieten naast het geren.
    Groetjes,
    Heleen

  • 23 Mei 2007 - 11:08

    Mariëtte:

    Gaat het bij jou wel eens anders dan. :) Leuk joh........geniet er naast het geren ook nog wel van en vooral ook als je lekker vakantie gaat vieren in Tanzania...
    Haven fun en geniet ze......

  • 23 Mei 2007 - 11:27

    Wemke:

    Hey Sas!
    Heel veel plezier in Hong Kong! Is echt super leuk, al is het maar kort!

    Groetjes,
    Wemke

  • 23 Mei 2007 - 15:59

    Marieke:

    Hoi Sas,

    Tjee..gaaf hoor. Nou veel plezier. Het heeft toch ook wel zijn voordelen bij een touroperator te werken, ik heb dat soort dingen nou nooit.
    Geniet lekker meis. Dikke knuffel
    Marieke

  • 24 Mei 2007 - 18:41

    Maaike:

    Hey Sas,

    Wat ben je toch een geluksvogel! Heerlijk! Geniet ervan! Ennehuh we moeten zeker nog even contacten omdat ik graag in oktober naar Afrika wil om je daar te bezoeken... nog meer stress want nu moet je ook nog de vakantie met mij plannen hahahahaha! Spreek je snel!

    Kus Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 69391

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: