Eindelijk weer op reis! - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Eindelijk weer op reis! - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer op reis!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

29 September 2007 | Nederland, Noord-Scharwoude

Hallo allemaal,

het is ongelovelijk lang geleden dat ik een stukje heb geschreven. Ik had er gewoon geen reden voor. Maar nu ga ik weer eens op reis. Vanavond vlieg ik naar Nairobi toe, heb ik 1 dag vrij en maandag ochtend om 6.30uur komt mijn groep aan. Ik ga een 20 daagse Kenia reis begeleiden en daarna heb ik nog een week vrij. Wat ik precies in die week ga doen, dat weet ik nog allemaal niet.

Ik heb er ongelovelijk veel zin in en over 4 weken kom ik weer thuis en dan schrijf ik wel weer een berichtje!

De laatste tijd is best hectisch geweest met wat ik wil en wat ik ga doen. Op het werk is er een reorganisatie geweest en ik heb nu een duo baan voor de komende periode. 3 dagen werk ik bij Summum aan het produkt Afrika en Arabie. En 2 dagen werk ik op de afdeling traffic voor Summum en Baobab. Daar moet ik alle reserveringen doen voor heel Afrika en Arabie. Dus dat is een hele boel werk. Een beetje teveel soms als je het mij vraagt. Het is nog steeds erg gezellig met mijn collega's en dat maakt het

Ander leuk nieuws is dat ik 2x tante ben geworden in 1 week! Op 2 september kreeg mijn broer een zoontje Joost en op 7 september kreeg mijn zusje een dochtertje Femke. Ik ben blij dat ik thuis was om dit allemaal mee te mogen maken.

Tot de volgende keer! Groetjes,
Sas

  • 29 September 2007 - 07:56

    Cora:

    Hai lieverd,
    Ik hoop dat je een goeie vlucht hebt en ik wens je alle succes met je groep. Dat het maar een leuke en gezellige mag zijn. Heel veel lol en plezier....Geniet...!!
    We mailen.

    Dikke kus Cora

  • 29 September 2007 - 08:20

    Suzanne:

    Hoi Saskia, ik had me niet gerealiseerd dat je dit weekend al weggaat. Vlieg je met KLM? Kijk dan eens of je een stewardes hebt die Melanie Jeltes heet, dat is een vriendin van mij van vroeger, ik sprak haar gisteren en ze vertelde dat ze naar Nairobi zou gaan dit weekend. Heel veel plezier op je reis en succes met alles!
    Groet Suzanne

  • 29 September 2007 - 09:44

    Maaike:

    Hi Saskia,

    Heel veel plezier en ik zie uit naar de reisverhalen!

    Liefs Maaike

  • 29 September 2007 - 11:12

    Heleen:

    Ha Sas!
    Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten in de familie! En geniet van je Keniareis. Voor je laatste weekje vrij daar, zou ik zeggen: lekker naar Arusha als dat haalbaar is.
    Groetjes,
    Heleen

  • 01 Oktober 2007 - 07:17

    Claudia:

    Ik wens je een hele fijne reis toe en geniet ervan ... ik ga voor een paar dagen naar Turkeij ... bij komen van de laatste maanden. Is veel gebeurd in mijn leven, meer daarover als je terug komt.

    Groetjes
    Claudia

  • 16 Oktober 2007 - 09:29

    Marije:

    Hoi Meid,
    Zo te lezen gaat het allemaal goed.
    Gefeliciteerd dat je 2x tante bent geworden!
    Spreek je weer.
    Groetjes,
    Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noord-Scharwoude

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 69399

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: