Weer thuis - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Saskia

29 Oktober 2007 | Nederland, Noord-Scharwoude

Hallo allemaal,

ik ben weer thuis. Uitgerust, blij, gezond en nog meer blij. Ik heb een hele leuke tijd gehad in Kenia. Het was super om weer terug te zijn, de accommodaties waren top en een gedeelte van de groep erg gezellig.

Vandaag weer mijn eerste werkdag. Ik zag er een beetje tegenop, maar het was heel gezellig en leuk om weer terug te zijn. Ik ben gelijk aan de slag gegaan met de brochure en de rest van de stapel nog niet ingekeken. Morgen aan de slag bij mijn andere baantje traffic en dat zal wel hectischer zijn.

Verder heb ik nog niet veel plannen. Ik vind het lekker om weer thuis te zijn. Maar ik wil ook zo weer terug naar Kenia :)

Oja, ik heb wel 1 heel spannend iets meegemaakt, ik liep bijna in het donker tegen een olifant op.... Ik liep van mijn kamer naar het restaurant en ik had de hele groep gewaarschuwd dat ze met een bewaker mee moesten gaan. Zelf werd ik wakker van een lange slaap (ik was toen nog ziek) en liep nietvermoedend naar de overkant. Zo'n 500 meter ofzo? Nou, dat heb ik niet gehaald. Een bewaker schreeuwde ga terug, olifant en hij scheen met zijn zaklamp op de olifant, en die was groot en die was grijs en die was dichtbij!!! 10 meter van mij af ongeveer? We liepen op elkaars pad zeg maar. Dus ik draai me om, ren terug in het donker, struikel over het oneffen grasveld, sta op en ren verder. Bang dat ik was...

En ik heb mama Grace weer gezien en bij hun thuis gegeten en dat was weer leuk als vanouds. Heerlijk om op verschillende plekken in de wereld familie te hebben wonen!

Liefs, Saskia

• 29 Oktober 2007 - 21:45

Carola:

Weer terug uit het lekkere Afrika! Succes je "eerste" weekje weer op kantoor.

• 29 Oktober 2007 - 22:07

Heleen:

Spannende verhalen zeg!! Moet je niet teveel doen hoor...tegen olifanten oplopen...Hier moet je vooral oppassen voor die dingen op 4 wielen! :-) Gezellig dat je er weer bent. Tot snel.

• 30 Oktober 2007 - 17:55

Maaike:

Hi Sas,

Welkom terug in het saaie land kwa weer! Sterkte de komende tijd op kantoor. Nu maar hopen dat je daar geen olifant tegenkomt ;o)

Liefs Maaike

• 31 Oktober 2007 - 09:30

Marije:

Hoi Saskia,
    Wat gezellig je verhalen weer te lezen.
    Alles goed verder zo te lezen.
    Hier alles z'n gangetje. Druk met leren bezig, ja dat blijft bij de bank.
    Verder komend weekend met m'n zusje Milou naar de stad en zondag komen er vrienden eten.
    Veel succes weer met werken!