Vakantie! - Reisverslag uit Akaba, Jordanië van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Akaba, Jordanië van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

10 Mei 2008 | Jordanië, Akaba

Hallo daar in het warme Nederland! Het is hier gelukkig ook mooi weer, maar volgens mij zijn er heel veel mensen in NL bruiner dan ik :). Eindelijk voelt deze vakantie meer aan als vakantie.... beetje vreemd he? Het programma vooral in Syrie was erg vol en dan verlang je wel eens naar wat anders. Dat is Jordanie. Petra is helemaal WAUW, zo mooi, ongelovelijk! We waren al heel vroeg uit bed, zodat we bijna alleen 'binnen' waren. Alleen door de kloof lopen om aan het einde de schatkamer op te zien doemen, dat is echt wauw. Later op de dag was het enorm druk en dan kun je geen foto's maken zonder andere mensen erbij te krijgen. Van Petra gingen we naar de woestijn, Wadi Rum. Eindelijk natuur! Het tentenkamp was een teleurstelling, maar het was heerlijk om in de jeep te zitten, mooi naar buiten te kijken, muziekje erbij en gewoon mezelf een beetje af te kunnen zonderen. Vandaag zijn we in Aqaba aan de rode zee. We hebben een boottripje gemaakt, net heerlijk gedouched, dit is het mooiste hotel van de reis en zo gaan we nog ff aan de wandel en lekker eten. Morgen naar de Dode Zee, daar ben ik ook heel benieuwd naar. En maandag vliegen we terug naar Nederland.

Fijn weekend, een lang weekend, geniet ervan!

Liefs, Sas

  • 11 Mei 2008 - 10:20

    Marga:

    he sas! gaaf he, jordanie?! ik was er zelf ook helemaal weg van! veel plezier nog en groeten uit phonsavan, laos!

  • 11 Mei 2008 - 12:22

    Car, Ed En Joost:

    klinkt als een hele mooie reis, is de groep ook ok?
    Wij genieten hier ook van het heerlijke weer!
    Liefs CarEdJoost

  • 12 Mei 2008 - 08:17

    Cora....:

    Hee lieverd, Ben echt even helemaal van de wereld hoor...Heb je net een mail gestuurd waarin ik vraag waar je nu ook weer aan het werk ben....Sorry....!! Je bent gewoon keihard vakantie aan het vieren en als ik het zo lees, heb je het prima naar je zin...!! Goed om te horen en goeie foto, jij als nomade...!! Geniet nog even...En maak nog wat mooie plaatjes. Wil ze allemaal weer zien als ik weer thuis ben. Ik ga nog even genieten van mijn eiland in Vietnam, ondanks het weer....Is geloof ik overal beter dan hier...Nog een beetje meer relaxen voor ik de drukte van Saigon weer inga is wel heel erg lekker.

    Dikke kus

  • 12 Mei 2008 - 09:38

    Maaike:

    Hey lieve Sas!

    Met plezier lees ik altijd jouw berichten. Het blijft boeiend wat jij allemaal meemaakt!

    Inmiddels heb ik de liefde van mijn leven ontmoet. Morgen (di 3 mei) vertrekken we voor 3 dagen naar Rome. En ja, het is eindelijk zo ver. Eind november vertrek ik voor 1 maand naar Buthan en Nepal. Uiteraard wil ik graag jouw ervaring als reiziger en reisleider vernemen als groentje dus wat afspreken?

    Liefs Maaike

  • 14 Mei 2008 - 17:42

    Josine:

    Ha Saskia!

    Inmiddels ben je weer terug in Nederland; kan je hier nog een paar dagen genieten van het mooie weer! Top dat jullie een goede vakantie hebben gehad met z'n vieren! Bijzondere landen om in te reizen lijkt mij!

    Groetjes en succes weer thuis! Josine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Jordanië, Akaba

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 69357

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: