Rondje Nederland op de motor - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Rondje Nederland op de motor - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Rondje Nederland op de motor

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

25 Mei 2008 | Nederland, Amstelveen

Hallo allemaal,

Ik ben spontaan een weekenje weggeweest. 6 Collega's die motor rijden hadden een uitje gepland en ik mocht mee. Het was super gaaf! Gisteren was het heerlijk weer, lekker touren, mooi om me heen kijken (ik zat als enige achterop (ben nog steeds niet zo heel actief :) motorrijden is stukken beter dan wandelen of fietsn). Nederland heeft vele mooie plekjes! Ik reis de hele wereld over, maar Nederland ken ik nog lang niet! Overnacht in een klein plaatsje Wateren. We kwamen daar laat en moe aan. Eerst wat gegeten en toen nog wat gedronken en daarna lekker geslapen. Vandaag was helaas heel anders. Koud en nat over de snelweg.. Maar dat mag de pret niet drukken, het was een erg leuk weekend.

Nog maar effe werken en dan heb ik vakantie vanaf 4 juli. Summum is erg leeg gelopen wat betreft personeel en ik ga kantoor ook verlaten. De 18e juli begin ik met een Tanzania reis. Dan 3 weken vrij en nog een Tanzania reis. Daarna 2 weken vrij en dan eindelijk weer eens een Zuidelijk Afrika reis! Heb er ondertussen veel zin in gekregen. HEt duurde even voordat de kriebels kwamen. In mijn vrije tijd wil ik op vakantie naar Malawi, of ik blijf gewoon in Tanzania hangen.

Dat was het nieuws wel weer even, nog een fijn weekend!

Saskia