Ons hammam avontuur - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Ons hammam avontuur - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Ons hammam avontuur

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

09 Mei 2009 | Marokko, Marrakesh

Hallo allemaal,

Wij wilden even relaxen, lekker naar de hammam en een massage... Van mijn vriendin een goed adresje opgekregen, niemand sprak engels en er waren alleen maar locals.
Ga daar maar zitten, zeep je maar in. Eerst werd Ien gescrubd en daarna ik. Ien lag helemaal dubbel van het lachen. Het deed pijn! De vellen vlogen eraf, weg mijn bruine kleurtje. En koerte masage, naar de warmte ruimte en toen werden we afgespoeld. Klaar. Helemaal rood en niet ontspannen zitten we nu te mailen.

Gister gedag gezegd tegen onze lieve chauffeur. Hij had ons meegenomen naar zijn dorp en we hebben daar alle familie fotos bekeken en gelunchd. savonds met pap en mam en tante rees uit eten geweest. Wat een toeval, ontmoet ik ze gewoon hier, erg leuk!

Morgen op naar de kust, luxe hotel en lekker uitrusten van deze decadente vermoeiende maar ozo leuke reis.

xxx

• 09 Mei 2009 - 17:35

Cora:

Dan heb je mooi nog een paar daagjes om weer een nieuw kleurtje te kweken...Hihihi...Maar de toko niet ontspannen verlaten...??! Da's niet oke....Doe het aan de kust nog een keertje over dan. En dit keer met iemand die wel engels spreekt. Geniet nog even en spreek je volgende week wel ergens. Dikke kus

• 10 Mei 2009 - 16:42

Carlijn:

Leuk, leuk leuk!
    Onze vakantie was ook geslaagd,
    Liefs Carlijn

• 11 Mei 2009 - 13:36

Dees:

niet ontspannen na een hamam? wat is er mis gegaan...lol