Mijn huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Mijn huis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Mijn huis

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

21 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Mijn huis is mooi! Mijn huis is van mij en ik ben er helemaal blij mee. Ik weet niet of het zo lukt om er nieuwe foto's op te zetten. Zo niet, dan moet je maar eens langskomen om mijn paleisje te bewonderen. Zojuist is de bank gearriveerd, dus ik zit vanavond de hele avond op de bank :). Van de week mijn stoelen in elkaar gezet en ze staan geweldig bij mijn eettafel. De muren moeten nog wat aankleding krijgen en ik moet nog steeds lampen kopen. Siebe heeft toen ik weg was de laatste dingen aan het huis gedaan. Zo heb ik nu een cv en extra keukenkastjes. Een lijntje boven de railing van mijn balkon, zodat de duiven er niet op kunnen zitten om mijn balkon vol te poepen en nog wat kleine dingetjes.

Voor de mensen die het nog niet wisten, ik ben weer terug uit Marokko. Het was een lange reis, ruim 3 weken weggeweest met een heel relaxed programma. Helaas was het dus te heet en zijn er veel zieken geweest, maar het was weer mooi.

18 september ga ik voor Koning Aap naar Kenia en Tanzania. En ik heb er een weekje vooraf in Zanzibar aanvast geplakt. Joepie!!

In de tussentijd blijf ik solliciteren. Ik had vandaag een kennismakingsgesprek en die mevrouw was heel positief! Zodra ze een baan heeft, dan zal ze me benaderen. En maandag over een week heb ik nog een gesprek bij een ander bedrijf. Beide functies zijn voor planner in de zorg. Komt helemaal goed.

Fijn weekend,
xx Sas

  • 21 Augustus 2009 - 18:03

    Suzanne:

    Hoi Saskia, het ziet er leuk uit! groetjes!!

  • 21 Augustus 2009 - 22:01

    Cora:

    Sjiek, sjiek en sjiek...!! Geweldige bank en zo word het steeds meer af. Lekker in je eigen huisje.... Alleenne....ga eens heel hard die laatste stoelen in elkaar zetten....;-P

  • 23 Augustus 2009 - 08:07

    Rob:

    Ziet er goed uit.
    Waneer is er openhuis?

  • 23 Augustus 2009 - 16:02

    Petra:

    He Sas, ziet er mooi uit! Leuk hoor.
    Wij zijn weer terug van vakantie, we bellen snel.

  • 24 Augustus 2009 - 12:39

    Desiree:

    ziet er top uit en hoop dat de uitnodiging nog geldt als ik weer s in t land ben:-)geniet er maar lekker van!

  • 25 Augustus 2009 - 13:30

    Medardo:

    Hei Sas,

    Super leuk en mooi huisje ienderdaad is een lekker gevoel om je eigen plekje te hebben. Genieten van.

    Groetjes
    Medardo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 69364

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: