Gewoon even een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Gewoon even een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Gewoon even een berichtje

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

22 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,
Hoe is het met jullie? De tijd vliegt voorbij en ik realiseer me dat ik al heel lang geen berichtje meer heb geschreven. Dat krijg je ervan he, een vaste baan, minder op reis, leuk sociaal leven en druk met eigen bedrijf.

Het gaat goed met Kazuri Safaris! Ik vind het ook heel leuk om te doen en ik leer er ontzettend veel van. Gelukkig durf ik tegenwoordig wel eens hulp te vragen aan bekende mensen uit mijn eigen netwerk. In het begin wil je alles zelf doen en vond ik het bezwarend om hulp te vragen. Maar sommige mensen vinden het juist echt leuk om mee te helpen, mee te denken en om mij weer net een zetje te geven. Ik ben dan wel een heel zelfstandige meid, maar ik heb lang niet van alles kaas gegeten :).

De website ziet er nu stukken mooier uit sinds april. Het meeste heb ik zelf gedaan, nooit gedacht dat ik dat kon. Nieuwsgierig? Ga dan naar www.kazurisafaris.nl.
Komend januari tijdens de vakantiebeurs mag ik flyers neerleggen in de stand van het Keniaanse Verkeersbureau! Nou dat is echt geweldig!
Ik heb al klanten gehad die op pad zijn geweest, helemaal enthousiast. Hun ouders gaan in september. Als dat geen goede mond tot mond reclame is? Een nieuwe aanvraag ligt alweer klaar van een collega. En ik word nu zelfs via internet gevonden en aangeschreven. Dat maakt me blij!

Verder heeft iedereen ups en downs in het leven, dus bij mij schommelt het ook wel eens. Ik mis het reizen enorm. Maar de zomer in Nederland is erg leuk. Als die zon nu nog eens gaat schijnen voor een paar weken... Ik heb nog geen zin in vroege donkere avonden.

Veel groetjes Saskia

• 22 Augustus 2010 - 14:58

Marieke:

Hoi Sas,
    Wat geweldig dat je wéér een nieuwe aanvraag hebt!! Gefeliciteerd!!!! Super trots zijn we op je. We gaan voor minimaal 5 boekingen dit jaar...nou het begint er op te lijken!!!!
    Liefs
    Mike, Marieke en Steven

• 23 Augustus 2010 - 17:12

Ria:

Ha die Sas,
    Fijn dat het goed gaat met jouw bedrijfje, kan ook bijna niet anders, je hebt er zoveel energie ingestoken.
    Wees maar trots op jezelf!
    Liefs,
    Ria (summum)