2010 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu 2010 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

2010

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

31 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve Allemaal,

Vandaag is de laatste dag het jaar 2010. En wat een jaar..

Laat ik beginnen met mama. Hoe positief ik was voordat ik naar Zuid-Afrika was, ik wil niet zeggen hoe negatief ik nu ben. Maar teleurgesteld ben ik zeker. Ze zat in een stijgende lijn met de dingen die ze deed zoals eten en drinken. Die lijn is nu horizontaal of zelfs ietsje naar benenden aan het gaan. Je wilt het niet zeggen en opschrijven, maar eigenlijk is het wel zo. Ze is erg vermoeid en kan niet veel aan. Ze kan niet eten of wil niet eten en dat is natuurlijk erg zorgwekkend. Ze antwoord onze vragen meestal wel, maar zelf iets zeggen lukt niet, dan komt ze niet uit haar woorden. Het wordt al moeilijker om haar op te zoeken, want ik wil niet teleurgesteld vertrekken. Ik moet accepteren dat ik niets van haar wil, dat ze niets van mij moet, maar dat ik daar gewoon in vrede naast kan zitten zonder iets te verwachten. Hoe doe je dat?

Kazuri is het tegenovergestelde, dat gaat ontzettend goed. Ik heb meer boekingen dit jaar dan ik had gehoopt en ik heb al wat aanvragen voor volgend jaar liggen. Ik kan dus stellen dat mijn 1e jaar succesvol is verlopen en dat ik dat ga vieren op de vakantiebeurs van 11 tm 16 januari.

Maar ook dit heeft een keerzijde. De voorbereidingen voor de beurs zijn teveel voor 1 persoon op deze korte termijn met zoveel andere dingen aan mijn hoofd. Ik krijg te horen dat ik goed op mezelf moet letten en wil dat ook graag doen, maar weet soms even niet hoe. Ik ben deze week ziekjes, moe, verkouden, gestressed. Ik heb het afgelopen jaar teveel gewerkt en dat in combi met de laatste maanden met mama, dat eist zijn tol...

Mijn goede voornemen? Meer leuke dingen doen, ook als ik er geen tijd voor heb. Dus kom maar op met uitnodigingen en leuke voorstellen (graag niet allemaal
tegelijkertijd)!!

Ik wil afsluiten met de boodschap dat 2010 ook een goed jaar is geweest. Ik heb genoeg leuke momenten gehad, genoeg leuke dingen gedaan en kan gelukkig ook vaak de boel relativeren. Zo kun je met mama ook best lachen! En eindelijk ben ik erachter gekomen niet met Afrikaan te willen trouwen en kijk zelfs naar Nederlandse jongens tegenwoordig. Ik wil iedereen bedanken voor hun liefde, vriendschap, hulp etc.

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar toe.

Ps: tijdens de vakantiebeurs ben ik overdag alleen te bereiken op mijn werknummer: 06 47148006.

Veel liefs Saskia



  • 31 December 2010 - 12:27

    Hilde Roet-Lakeman:

    He Sas,
    Wat een bericht!!! Hopelijk gaat het volgend jaar weer ietsie beter met je moeder.
    Over een goed voornemen...wanneer gaan wij eens iets afspreken? Ik ben zo benieuwd naar je!!!
    Liefs

    Hilde

  • 31 December 2010 - 15:01

    Marieke:

    Lieve Sas,

    Na zo'n bewogen jaar is het niet raar dat je aan het einde van je latijn bent. We zijn echt super trots op wat je allemaal gedaan en bereikt hebt in dit jaar. We wensen je dan ook alle goeds voor 2011 en....dat rustige gaat vast ook wel een keertje lukken, maak je geen zorgen.
    Veel liefs en dikke knuffels en ziek een beetje uit.
    Mike, Marieke en Steven

  • 31 December 2010 - 18:53

    Carola:

    Ik hoop voor je mama dat de lijn binnenkort weer iets omhoog gaat! Veel succes met de voorbereidingen (altijd hard werken op het laatst die vakantiebeurs) ik kom een kijkje nemen! Geniet ervan.

  • 03 Januari 2011 - 18:37

    Guido:

    Ha tante Saskia,

    Vergeet je mij niet? Nog even en ik vier mijn eerste verjaardag!

    natte kus "mwah"

  • 04 Januari 2011 - 21:18

    Oom Nico / Tante Lid:


    dag Saskia

    je verslag gelezen, en ook wij wensen we jou een heel gelukkig 2011.

    Ondanks dat het met jouw Mama niet
    echt lekker gaat.
    En dan toch blijven hopen op betere
    tijden, soms tegen beter weten in.
    Het is heel moeilijk om iets, hier-over te schrijven.
    We zouden willen dat het weer "'gewoon" gaat worden.
    Maar we weten dat , dat niet zo gauw
    zal gebeuren.

    Het allerbeste, veel sukses op de jaarbeurs, en tot schrijfs, emails of ziens!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 69383

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: