Succes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Succes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Succes

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

23 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Wat komt er opeens veel op mijn pad! Het leven zit in een stroomversnelling, ik geniet ervan, maar vraag me ook af hoe lang ik dit vol ga houden?

Het draait allemaal om de vakantiebeurs. Eind oktober werd ik daarvoor gevraagd en ik dacht, wauw, ja! In december zag ik op tegen alles, zoveel voorbereidingen, zoveel beslissingen die ik allemaal zelf moet maken. En opeens was het zover, 6 dagen beurs draaien met hulp van vrienden en familie.

Op dinsdagochtend stond ik met naam en bedrijf ik in de metro krant. Bij de must 5 bedrijven die je even op moet zoeken als je naar de beurs gaat! Later die dag zie ik mijn vriend Leonard, de Maasai die ik al 7 jaar ken. Zo bijzonder dat hij hier de hele week is. Op dinsdag en de rest van de week kwamen er allemaal bekende mensen langs om te vertellen hoe mooi de stand van Kazuri is en hoe trots ze op mij zijn. Op donderdag word ik geïnterviewd en op de film genomen voor Man bijt Hond (je kunt de afzending nazien op uitzending gemist 21 jan, ergens bij minuut 7:25).
De beurs was vermoeiend, uitputtend, maar gaf ook zoveel energie. En aanvragen! Nu natuurlijk nog afwachten hoeveel aanvragen boekingen worden, maar dit is mijn kans.

Als klap op de vuurpijl hebben papa en ik een 14 daagse reis naar Kenia gewonnen!

Het enige wat ik doe is reisvoorstellen maken en nog meer reisvoorstellen maken. Een spier achter in mijn rechterschouderblad vindt het allemaal niet fijn en ik hoop dat het gauw over is, want het doet pijn. Maar jeetje, Kazuri staat binnenkort gewoon op de kaart. Mijn streven is 12 boekingen, maar 20 is ook leuk :).
Dus toch weer even geen tijd voor privé dingen...?

Ps: voor de beurs heb ik mezelf een nieuwe coupe aangemeten, een complete metamorfose. Het is even wennen, maar het is leuk!

Ik ben trots op mezelf. En blij met iedereen die me helpt of heeft geholpen.

Veel liefs, Sas

  • 23 Januari 2011 - 18:30

    Marieke:

    En wij zijn super trots met je met jou!!
    Ga er voor!!!
    liefs en dikke knuffels
    MMS

  • 23 Januari 2011 - 19:20

    Anita:

    Whhaaaa!! Wat is je haar cool! Staat je heel goed! En wat fijn dat het allemaal zo goed ging met de beurs, en zelfs nog lekker op vakantie straks. Ik ben blij voor je!

    Je kunt echt trots op jezelf zijn!

    xx Anita

  • 24 Januari 2011 - 02:48

    Medardo:

    Ik wens je veel meer succes in de toekomst.

    Groeten

  • 24 Januari 2011 - 09:39

    Sjoukje:

    Sas, je stand zag er super uit op de vakantiebeurs. Het was zo leuk je, als echte afrikaanse dame, daar te zien staan voor de t.v.opname. Natuurlijk heb ik gekeken, en zelf was ik ook nog heel kort te zien.Wat leuk, die reis met je vader.
    En je kapsel is super!
    Heel veel succes met alle nieuwe klanten. Doe wel zo nu en dan rustig aan.
    Groetjes, Sjoukje.

  • 24 Januari 2011 - 10:07

    Maaike:

    Hoi Sas,

    Zakenvrouw! Trots! Ga vooral zo door, het is duidelijk de bedoeling!

    Liefs Maaike

  • 25 Januari 2011 - 15:03

    Carlijn:

    Klinkt goed, leuk dat je bedrijfje zo goed loopt, en naar Kenia, wauw!

  • 26 Januari 2011 - 04:35

    Karin:

    Wat is je haar leuk! En wat heerlijk dat het zo goed gaat met Kazuri, je hebt het verdiend! X

  • 26 Januari 2011 - 04:35

    Karin:

    Wat is je haar leuk! En wat heerlijk dat het zo goed gaat met Kazuri, je hebt het verdiend! X

  • 26 Januari 2011 - 09:49

    Rob:

    Top voor je nog veel meer succes.
    xx Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 69366

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: