Weer thuis! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

20 December 2005 | Tanzania, Arusha

Hallo allemaal,

Na bijna 3 weken thuis bij paps en mams te zijn geweest ben ik weer terug in mijn Afrika, heerlijk! (en hiermee bedoel ik beide) Thuis weinig gedaan, veel geslapen, wat vrienden gezien en veel achter de computer gezeten.

Maandagochtend ben ik weer eens op het vliegtuig gestapt naar Nairobi. Onderweg had ik al bijna door wie er allemaal in mijn groep zaten, ja, we vlogen tegelijk. En op Nairobi vliegveld ging het allemaal goed. Na heel wat vertraging, maar goed, ik was allang blij dat mijn tas er was. 24 kilo waarvan er maar 2 van mij waren, de rest waren allemaal kadootjes voor de mensen hier in Arusha. Mijn bekende buschauffeur stond ons op te wachten, dus dat was gezellig. Bij het hotel weer gebabbeld en kennis gemaakt met de groep.

Gister naar Arusha gereden. Ik was echt heel erg blij, ik vind het altijd zo leuk om hier te voelen alsof ik thuiskom! Bij het hotel werd ik heel lief en blij onthaald en iedereen was zo blij met hun kadootjes! Dankjewel en God bless you, kreeg ik de hele tijd te horen. Dus dat was erg leuk. Natuurlijk met iedereen gekletst en al de dingen gedaan die ik even moest doen voor het werk.

Vandaag gaan we op safari, yes, ik mag gewoon nog een keer. Heb er heel veel zin in! Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een super gelukkig en gezond nieuwjaar! 1e kerstdag zit ik in de bush.

Groetjes Saskia

  • 21 December 2005 - 07:05

    Carlijn:

    He lieve Sas,
    Fijn dat je het weer naar je zin hebt, vervelend van de vertraging!
    Een hele fijne reis en een dikke kerstknuffel Carlijn

  • 22 December 2005 - 19:53

    Rob En Wendy:

    Hoi Sas je was weer snel weg. Ook van ons fijne kerstdagen en een super 2006.Tot dan!! Fijne reis en dikke kus.

  • 03 Januari 2006 - 21:15

    Henriette:

    Hai saskia
    Leuk dat je de feestdagen goed hebt doorgebracht. ik ben op kerstavond naar esther gegaan en 2e kerstdag naar Daan.Lekker gegeten en gehangen lekker rustig. Op oudjaarsavond zaten we met 20 man bij Daan en hebben we gekareoked lekker meelig. Ik heb het niet laat gemaakt want na 5 uur zingen was ik het zat. Afgelopen do zijn we met 4 meiden lekker naar de sauna geweest. Wortsen en bortsen kijken nee hoor lekker relaxen heerlijk was het.
    Stappen doen we ook nog elke vrijdag en elk weekeinde heb ik wel een ander maar hangen blijven ze niet. Ze willen maar 1 ding en dan verdwijnen z eweer uit mijn leven. Of ze zijn niet verliefd of ze zittenn in de knoop met zichzelf ik tref het wel maar niet heus. ik concentreer me maar op mijn nieuwe huis en ze kunnen me ff gestolen worden ( dat zeg ik nu en vrijdag sta ik weer te sjansen)
    Maar als je terug bent en je hebtb tijd moet je het weekeindje maar weer over doen en dan zal ik meer tijd voor je maken.

    verel plezier en ik hoor het wel als je weer thuis bent

    Veel liefs Henriette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Arusha

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 69521

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: