Op reis - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Op reis - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Op reis

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

11 Januari 2006 | Tanzania, Dodoma

Ik ga op reis. Ik weet nog niet voor hoe lang en waarheen, maar over een paar weken zullen we het weten :)

Ik heb mijn groep afgelopen maandag op het vliegtuig naar huis gezet. En toen ben ik gaan logeren bij een Nederlandse vrouw die in Dar woont, samen met haar Amerikaanse man en hun zoontje van 3,5 maand oud. Het is echt een schatje. Huilt bijna niet en slaapt de hele nacht door. Het is een heel luxe huis en ik heb een eigen kamer met 2persoonsbed, airco en een badkamer! Heerlijk. Ik heb niet veel gedaan, maar dat hoefde ook niet. Ik wilde de stad ontdekken, maar dat komt nog wel eens een andere keer.

Ik vlieg morgen naar Mtwara, dat ligt helemaal in het zuiden aan de kust van Tanzania. Met de bus doe je daar zo'n 24 uur, met het vliegtuig 55 minuten.. Tja. Dan ga ik wat plaatsjes aan de kust bezoeken en meer leren over de swahili cultuur. Met de bus kom ik dan vanzelf weer een keer terug in Dar.

Groetjes Saskia

• 11 Januari 2006 - 11:45

Claudia:

Hoi Saskia,

Nog eerst de allerbeste wensen voor 2006 !!! En zo te zien begint dat ja al heel goed en leuk voor. Ik wens je een megaleuke tijd en ik of wij horen het wel weer waar je bent en wat er zo allemaal gebeurd. Beloof me om ook een beetje voor mij te genieten.
    Groetjes, Claudia

• 11 Januari 2006 - 12:24

Wemke:

Hoi Sas,
    Klinkt allemaal weer super goed daar, leuke reis en leuke mensen! Nog de beste wensen voor 2006!! En tot ergens in maart ofzo, toch?

• 11 Januari 2006 - 15:49

Je Zwager:

He sas,

Veel plezier op je reis. Doe voorzichtig en we horen wel weer wat van je.

Liefs je zwager

• 11 Januari 2006 - 16:24

Je Bijna Schoonzus:

He Sas,
    Veel plezier weer, wel spannend en goed van je!
    Liefs je schoonzus

• 11 Januari 2006 - 17:25

Marieke En Mike:

Hoi Sas,
    Klinkt allemaal weer reuze avontuurlijk, geniet er lekker van.
    Knuffels

• 11 Januari 2006 - 21:06

Henriette:

He Sas
    Wat gaaf dat je bij een nederlands vrouw en haar gezin zit. Hoe heb je die in hemelsnaam leren kennen. Je bent toch niet z'n fan van Dar.
    Geniet maar lekker van je vakantie en we horen wel wanneer je terug bent.

Grt Henriette

• 12 Januari 2006 - 16:16

Natascha:

hoi sas,
    klinkt gaaf zeg. blijf maar lekker genieten en veel succes met het zoeken naar een baan die bij je past!
    veel liefs uit guate

• 13 Januari 2006 - 13:44

Silke:

Hai Saskia...
    Kijk dat vind ik nou nog eens een mooi voornemen in een nieuw jaar!... goeie reis dan maar hé!
    tot mails