Vliegen kan best leuk zijn!! - Reisverslag uit Osaka, Japan van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Vliegen kan best leuk zijn!! - Reisverslag uit Osaka, Japan van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Vliegen kan best leuk zijn!!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

24 Januari 2006 | Japan, Osaka

Hee!

Ik was vanmorgen al helemaal blij met mijn raamplaats, stoel 18a. Kom ik bij de instap controle, wordt dat verandert in 4e. Denk, denk, maar rij 4 is vooraan in het vliegtuig.. rij 4 is businessclass... Ja, echt waar, ik heb voor het eerst in mijn hele vliegcarriere geluk gehad!!

Dus ik zat te stralen in mijn luxe stoel. Deze stoel kan echt veel verder achterover en er is een been-verlengstuk bij, dus dat was toppie. Ik had gevraagd hoe het kon dat ik daar zat. Dat kwam doordat er maar 9 mensen business class geboekt hadden. Dus die mochten allemaal boven zitten. En om een goede balans in het vliegtuig te houden, mochten alle mensen die een duur ticket hadden voorin zitten, business class stoelen, economy bediening...

Mmm, ik ga zo weer 11 uur zitten op een normale stoel, geen luxe, helaas....

In mijn 8,5 uur hier op het vliegveld van Osaka ben ik er effe tussenuit geweest. Ze bieden hier tourtjes aan, shoppen, wandelen of badderen. Dus ik heb lekker in de hotsprings gezeten. Mega lang gedouched. En nu val ik bijna in slaap.

Groetjes Saskia

  • 24 Januari 2006 - 07:47

    Edwin:

    zit je weer je tijd te doden?

  • 24 Januari 2006 - 07:50

    Edwin:

    Hoe is het daar in Japan, dat lijkt me echt gaaf om eens te zien.
    Zometeen moet je ook zeggen dat je het vliegtuig in balans moet houden (en een duur ticket hebt)... Wie weet werkt het

  • 24 Januari 2006 - 10:55

    Judith:

    Geweldig Sas! Was mijn laatste smsje nog aan gekomen?
    Kom je misschien toch nog uitgerust aan met dat badderen van je.

  • 24 Januari 2006 - 16:12

    Carlijn:

    Heb ik ook eens een keer gehad, was alleen maar een uurtje naar Londen, kreeg toen ook nog nootjes, lekker hoor!
    Veel plezier weer
    Liefs carlijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Osaka

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 69473

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: