Kamperen in de voortuin - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Kamperen in de voortuin - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Kamperen in de voortuin

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

18 Februari 2006 | Nieuw Zeeland, Nelson

Hallo allemaal,

Het is alweer een paar weken geleden dat ik wat van me heb laten horen. Toen ging ik Nieuw-Zeeland in, nu ga ik Nieuw-Zeeland bijna weer uit.
De reis is goedgegaan. Na 2 dagen vond ik het ook leuk om hier weer te zijn en alles nog een keer te mogen zien. Wat een schitterend land blijft dit toch! Ik had het in het begin nog wel even moeilijk met omschakelen en ik was een beetje te moe van al het reizen, maar het is goed gekomen. En het is ook wel zo makkelijk dat het allemaal weer vertrouwd aanvoelt. Ik had een hele leuke groep. Klein, 13 mensen, en vrij oud, maar erg gezellig en we hebben zoveel mazzel gehad met het weer. Heel veel zonneschijn en goede temperaturen. Geen nieuwe dingen gezien of enge dingen gedaan, maar me wel goed vermaakt.
Nu zit ik bij mijn duitse vriendinnetje Johanna in Nelson. Ik ken haar al 6 jaar en het is altijd leuk en o zo vertrouwd om haar weer te zien. Ik logeer hier sinds woensdag en ik geloof dat we elke dag zijn gaan zwemmen in zee. En morgen en maandag weer :). Verder doen we niet veel. Kletsen, eten, slapen, lezen.. Ze woont in een leuk huis op een mooie locatie. Vroeger sliep ik in de computer kamer, maar omdat Jon, haar vriend, daar nogal vaak tot savonds laat zit, slaap ik vertrouwd in een tent, in de voortuin!

Dinsdag vlieg ik naar Hong Kong, waar ik 3 nachten blijf. Daar zal ik het zusje van een vriendinnetje ontmoeten, die daar nu aan het studeerd. Dus dat is ook weer leuk. En dan kom ik gewoon vrijdag volgens het oude reisplan thuis. Ik wilde eigenlijk vanavond naar Rarotonga vliegen voor een week vakantie. Waar ligt dat? Het is een mooi bounty eiland hier niet zover vandaan. Maar helaas is het nu regenseizoen en dat schiet dus niet op...

Maar goed, voor degene die zondag thuis zijn en niets te doen hebben. Ik vier mijn verjaardag bij paps en mams thuis. Jullie zijn van harte uitgenodigd vanaf smiddags 3 uur ofzo. Laat effe weten of je komt, dan kan ik zaterdag taarten gaan bakken :)

Groetjes Saskia

  • 21 Februari 2006 - 10:56

    Claudia:

    Hoi Saskia,
    Wat gaat de tijd snel. Nu is je reis naar New Zeeland ook alweer voorbij. Fijn om te lezen dat na de immigratie problemen een hele fijne reis had.
    We horen gauw van elkaar en hopelijk zien en spreken we elkaar echt een keer.
    Groetjes, Claudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 69479

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: