Inpakken en wegvliegen - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Inpakken en wegvliegen - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegvliegen

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

09 April 2006 | Nederland, Noord-Scharwoude

Hallo allemaal,

schreef ik de vorige keer nog over een geregeld leventje in Nederland... Nu staat mijn leven in het teken van weer inpakken en een begin van een nieuw avontuur!!

Ik vertrek dinsdag a.s. naar Zambia. Gewoon. Effe. Voor een maand. Afgelopen maandag was daar sprake van en woensdag was het allemaal geregeld. Kan er dus toch nog iets snel gaan in Afrika :)

Maar wat ga ik nu weer doen? Ik kom woensdag aan in Lusaka en dan komt Geke me ophalen. FF bakkie thee drinken, bijkletsen... haha, zo makkelijk is dat nou. Toch handig al die vrienden verspreid over de hele wereld! Donderdag ga ik naar een mevrouw toe die Elizabeth heet en het paasweekend gaan we naar hun lodge bij het South-Luangwa Nationaal Park. Daarna ga ik in Lusaka 3 weken in een hotel werken. En verder weet ik eigenlijk nog niet zo veel.

Ik zie het wel en jullie horen/ lezen het wel weer!

Groetjes Saskia

• 10 April 2006 - 11:07

Judith:

Tja, dit zijn we wel een beetje van je gewend. Geniet van deze nieuwe uitdaging.
    Liefs Judith

• 11 April 2006 - 18:22

Natascha:

Nou, heel veel plezier en succes dan maar weer met je volgende avontuur! Leuk hoor, geniet ze, hou ons op de hoogte en een goede reis. XXX