Klaar voor Zambia! - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Klaar voor Zambia! - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Klaar voor Zambia!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

30 Mei 2006 | Nederland, Noord-Scharwoude

Hallo allemaal,

hier nog even een laatste berichtje voorlopig vanuit koud Nederland. De volgende komt uit Zambia. Als ik internet heb tenminste... :).

Ik ben er klaar voor. Koffer is gepakt, ja jullie lezen het goed, mijn moeder heeft een oude koffer in de kast gevonden. Dus dit is de 1e keer in mijn leven dat ik niet met een tas reis. En die koffer is maar 28 kilo zwaar, dus dat is iets te veel. Ik heb er zowaar 2 boeken, een tshirt, handdoek en korte broek uitgehaald. Maar de rest wil ik toch wel mee eigenlijk. Hopelijk heb ik morgen een aardig persoon die me incheckt en het niet erg vind... En anders verzinnen we ter plekke wel wat. Iets teveel handbagage??

De tijd in Nederland is omgevlogen en dan had ik nog niet eens een 40 urige werkweek ernaast :). Er zijn nog genoeg dingen die ik had willen doen, maar er niet van gekomen zijn. Helaas, volgende keer maar weer.

De mensen die mij een foto hebben opgestuurd voor aan mijn nieuwe witte muur; hartstikke bedankt! Vind ik erg leuk. Ik ben zo benieuwd naar mijn nieuwe huisje straks. Het lekker inrichten met wat ik maar wil. Ik heb een super leuk dekbed gekocht en ik heb genoeg ideeen.

Ik ben ook heel nieuwschierig hoe ik de lodge aan ga treffen. Of er veel verandert is, veel gemaakt is van de dingen die ik aanbevolen had enz. Volgens mij ga ik het hartstikke druk hebben de komende 6 weken. Maar dan kan ik straks ook vast heel trots zijn. Het klinkt allemaal leuk maar ik weet ook dat er genoeg niet zo leuke dingen zullen gebeuren. Zoals gefrustreerd raken van de afrikaanse manier van werken.. om er maar eentje op te noemen. Effe tot 10 tellen sas! Ik ben ook hun taal aan het leren, Nyanja. Het is 1, 2, 3, 4, 5 en dan 5+1, 5+2, 5+3, 5+4, en tien. Dat heb ik nog nooit ergens anders gehoord!!!

Oke mensen, de verhalen zullen wel komen. Alle mails zijn welkom. Wordt niet boos als ik niet gelijk terug email, ik vergeet jullie niet. Alle post is ook welkom, want dat blijft natuurlijk leuk, een kaartje via de ouderwetse manier. Dus ik zal ff mijn adres opschrijven:

Chimfule lodge
att: Saskia Bruin
P.O. Box 101
Mfuwe, South Luangwa
Zambia

mobiel: 00260-99492689
lodge: 00260-6245129
website: www.chimfulelodge.com

Heel veel liefs,
Saskia

  • 31 Mei 2006 - 07:58

    Judith:

    Sas,

    Heel veel plezier daar, succes, en het gaat je lukken!

    Liefs,
    je zusje

  • 31 Mei 2006 - 10:07

    Carola:

    Heeeeeeel veel succes enne MAILEN! Ik lees graag meer over je lodge, zal deze site in de gaten houden. Je foto's staan hier al in de beeldbank. Groeten aan Zambia

  • 31 Mei 2006 - 11:13

    Kees En Gemma:

    heel veel succes met je werk in zambia. we hopen dat je net zoveel van het land gaat houden als onze dochter.Saskia nog bedankt voor de foto,s die je stuurde en toi toi toi We gaan je volgen hoor!!

  • 31 Mei 2006 - 16:10

    Nicole:

    Saskia, ik ga je zeker volgen... Heel veel succes..

    Groetjes Nicole en Berthein

  • 01 Juni 2006 - 08:31

    Suzanne Degeling:

    Hoi Saskia, veel plezier weer daar!!
    Groet Suzanne

  • 01 Juni 2006 - 08:42

    Natascha:

    Heel veel succes en plezier daar. Ik hoop dat je veel mag leren, vooral geduld zal je goed van pas komen. Het zal vast een superbaan en -tijd worden!
    Liefs en dikke kus, je zus

  • 09 Juni 2006 - 12:12

    Hans De Moor:

    He Saskia, je zal me wel niet meer kennen (oud-collega van Judith) maar ik wens je heel veel mooie momenten in Zambia, het ziet er in ieder geval schitterend uit! "Waar kan ik boeken"?

    All the best!!
    Hans de Moor

  • 09 Juni 2006 - 16:30

    Saskia:

    Hoi Hans,
    ik moest inderdaad even denken, maar nu weet ik wel wie jij bent hoor! Het wordt hier erg mooi, absoluut. Stuur me maar gewoon een email als je langskomt :). Aan de website wordt nog hard gewerkt.

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noord-Scharwoude

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 69490

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: