Vakantie - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

22 September 2006 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo lieve mensen,
daar ben ik alweer. En niet vanuit Tanzania, maar gewoon vanuit Zuid-Afrika. We gingen zaterdagmorgen op weg en toen ging de truck stuk op zondagmorgen. Gelukkig was Boris zo slim om eerst naar een dorp te rijden voordat hij het voorwiel uit elkaar ging slopen om te kijken wat het probleem was. Want we stonden tot woensdagavond stil en dan ben je liever niet aan de kant van de weg in de middle of nowhere. Niet dat Strydenburg nou zo geweldig was....

De mechanic erbij gehaald die gelukkig echt wel wat van zijn vak af wist. Helaas zijn nieuwe onderdelen nogal moeilijk te verkrijgen. En duurde het ff. En toen het eindelijk kwam, toen bleek het niet goed te zijn, dus hadden we nog niets bereikt.

Behalve een boze baas. Jeetje, wat een eikel, hij was zo ongelovelijk onredelijk. Dat ik dat natuurlijk ook werd en Boris ook. Dus de sms heen en weer waren niet al te vriendelijk en we hebben beide onze baan opgegeven! Geen overland club voor ons. De truck moest terug naar Kaapstad voor reparatie.

Geen probleem, we vinden wel wat anders.

Volgende keer meer verhaal.

xxx Saskia

• 22 September 2006 - 13:12

Judith:

Hé Sas!

Jij beleef ook wel iedere keer weer een ander avontuur! Jou kennende komt het allemaal wel goed.
    Succes,

X en veel liefs,
    je zusje

• 23 September 2006 - 17:57

Carlijn:

Nou dat is ook wat, ik weet wel een nieuw beroep voor je, een biografie schrijven met je reisverhalen, succes verzekerd! Dikke knuffel Car

• 28 September 2006 - 09:40

Ben & Nathalie:

Jezus meid, je maakt er wat prachtigs van...... je weet er zijn ZOVEEL mogelijkheden dat ook dit wel weer zo zijn weg zal vinden XXX uit een hete vallei