De reis zit er weer op - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu De reis zit er weer op - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

De reis zit er weer op

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

08 December 2006 | Tanzania, Dar es Salaam

Hallo allemaal,

even een hele kleine update van mijn doen en laten. Ik had weer een Summum reis te begeleiden en ik was er erg blij mee. Heerlijk om weer even te doen wat ik leuk vind en waar ik goed in ben! Safari's blijven super en ik geniet dan ook echt met volle teugen. De groep was ook erg leuk en dat scheelt een hele boel. We hebben veel gelachen, mooie dingen gezien, leuke dingen gedaan en ook goede gesprekken gevoerd. Afgelopen week zat ik op Zanzibar en het blijft een paradijsje. Maar het was er wel errugh warm... veel te warm, wat een gezweet zeg!

Pap en mam waren er ook gezellig bij. Een paar dagen zijn ze in Arusha gebleven en daarna met ons mee naar Dar en Zanzibar. Heerlijk om ze weer even te zien en om me heen te hebben. En om ze Tanzania te laten zien natuurlijk. In 6 weken hebben ze half Afrika doorkruist, maar ja, dan heb je ook wat! Even op bezoek bij je dochter....

Morgen ga ik naar Grace toe, mijn 2e moeder in Kenia, voor een paar dagen. Dinsdag vlieg ik naar Nairobi en woensdag vlieg ik naar Zimbabwe. Eindelijk Boris weer zien!!!!

En daarna is het weer even afwachten. Geen idee wat we gaan doen in Zim, in ieder geval lekker samen zijn. We gaan op zoek naar een baan voor ons beiden in een lodge, als management koppel en we zien wel waar wanneer enz.

2 februari doe ik in ieder geval nog een summum reisje. Ja, weer Tanzania en nee, ik vind het nog steeds niet saai. Daarna doe ik vast wel weer een keer een bezoekje aan Nederland.

Groetjes Saskia

• 08 December 2006 - 22:08

Carola:

Veel plezier morgen en woensdag! Ksn me zo wie zo niet voorstellen dat Afrika ooit saai gaat worden. Heee je bent er dit jaar niet met de vakantiebeurs! Jammer.

• 11 December 2006 - 16:39

Suzanne:

Hoi Saskia! Doe de groeten aan Boris en veel plezier in Zimbabwe.