Dubbel tante! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Dubbel tante! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Dubbel tante!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

16 Februari 2007 | Tanzania, Zanzibar

De titel zegt het al, dubbel tante! Edwin en Carlijn krijgen begin september een baby en Judith en Rob eind september. Leuk he!

Het liefste wil ik ook een baby, maar daar zal ik nu maar even mee wachten :) Eerst een goede basis opbouwen en dat hebben zij allang voor elkaar!

Goed dat was al het leuke nieuws wel weer. Ik ga jullie 2 websites geven die je best eens mag lezen. Eentje over Zimbabwe, de inflatie blijft maar omhoog gaan en Mugabe viert feest. En eentje over Zambia, die plek waar ik die lodge runde is helemaal overstroomd. Ik had het al eerder gehoord, maar nu kun je er een goed verhaal bij lezen. Bij Chimfule viel het nog mee. Er zijn heel wat mensen daar gehuisvest. Maar Jane vertelde me dat je ook daar op sommige plekken tot je knieen in het water loopt. Mocht je de sites niet kunnen openen, kijk dan op afrikanieuws.nl

http://www.africa-interactive.net/index.php?PageID=3237

http://www.africa-interactive.net/index.php?PageID=3208

----------------------------------------

En nu zit ik alweer op Zanzibar! De zon schijnt, het is erg warm, en we zweten ons kapot. Effe lekker uitrusten, dat is het programma van de groep en ik sluit me daar lekker bij aan.

De safari was weer erg leuk. Het was een grote modderpoel, maar de landrovers waren sterk genoeg om ons overal doorheen te rijden. Het aantal dieren was zozo, maar ja, ik heb alle foto's toch al.... En voor de groep was er meer dan genoeg te zien!

Groetjes,
Saskia

  • 16 Februari 2007 - 19:04

    Suzanne:

    he ben je op zanzibar! Laat ff wat van je horen

  • 16 Februari 2007 - 19:07

    Boblee:

    Hi Saskia we did not see you are you here?


  • 23 Februari 2007 - 08:37

    Natascha:

    Lieve Sas,
    Hieperdepiep hoera! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Zanzibar

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 69485

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: