Dubbel tante! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Dubbel tante! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Dubbel tante!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

16 Februari 2007 | Tanzania, Zanzibar

De titel zegt het al, dubbel tante! Edwin en Carlijn krijgen begin september een baby en Judith en Rob eind september. Leuk he!

Het liefste wil ik ook een baby, maar daar zal ik nu maar even mee wachten :) Eerst een goede basis opbouwen en dat hebben zij allang voor elkaar!

Goed dat was al het leuke nieuws wel weer. Ik ga jullie 2 websites geven die je best eens mag lezen. Eentje over Zimbabwe, de inflatie blijft maar omhoog gaan en Mugabe viert feest. En eentje over Zambia, die plek waar ik die lodge runde is helemaal overstroomd. Ik had het al eerder gehoord, maar nu kun je er een goed verhaal bij lezen. Bij Chimfule viel het nog mee. Er zijn heel wat mensen daar gehuisvest. Maar Jane vertelde me dat je ook daar op sommige plekken tot je knieen in het water loopt. Mocht je de sites niet kunnen openen, kijk dan op afrikanieuws.nl

----------------------------------------

En nu zit ik alweer op Zanzibar! De zon schijnt, het is erg warm, en we zweten ons kapot. Effe lekker uitrusten, dat is het programma van de groep en ik sluit me daar lekker bij aan.

De safari was weer erg leuk. Het was een grote modderpoel, maar de landrovers waren sterk genoeg om ons overal doorheen te rijden. Het aantal dieren was zozo, maar ja, ik heb alle foto's toch al.... En voor de groep was er meer dan genoeg te zien!

Groetjes,
Saskia

• 16 Februari 2007 - 19:04

Suzanne:

he ben je op zanzibar! Laat ff wat van je horen

• 16 Februari 2007 - 19:07

Boblee:

Hi Saskia we did not see you are you here?

• 23 Februari 2007 - 08:37

Natascha:

Lieve Sas,
    Hieperdepiep hoera! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Dikke kus