Geen baan meer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Geen baan meer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Geen baan meer

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

19 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal.

Woensdag 17 juni is een trieste dag voor mij gebleken. Ik ben ontslagen op economische gronden, tegelijk met nog 7 collega's. Ik heb mijn spullen ingepakt, een paar dingen overgedragen en half afscheid genomen. Toen stond ik op straat, letterlijk en figuurlijk. Ik ben maar een tijdje gaan sporten, wist anders ook niet wat ik moest doen. Het is heel onwerkelijk. Het is zo abrupt gegaan.
Donderdag ochtend werd ik wakker en wist even niet wat ik moest gaan doen. Ik heb een huis per 1 juli, ik heb afgelopen zaterdag voor veel geld meubels gekocht en nu heb ik geen baan meer! Natuurlijk komt het goed en ik weet dat ik niet de enige ben op de wereld die zijn baan verliest, toch voelt het niet goed. Ik weet dat ik niet gefaald heb, ik deed mijn werk goed, mijn tourleaders waren blij met mij en ik met hun. Nu moet ik op zoek naar een nieuwe baan. Het is niet de beste periode, de zomer. Ik ben op zoek naar een baan in de planning. Het plannen van mensen, niet van goederen. Het is specifiek, het is niet makkelijk.
Dit had ik niet verwacht, de timing is niet goed. Moet ik dit huis misschien afzeggen? En wachten tot ik een baan vind, zodat ik weet in welke stad ik moet gaan wonen? Ik wil alle mensen heel erg bedanken die me hebben gebeld, gemaild en me steunen. Ik heb het hard nodig kan ik vertellen.

xx Saskia

  • 19 Juni 2009 - 13:36

    Ria:

    Lieve Sas,
    Hou je taai! Het is een hartstikke rare en moeilijke periode, maar blijf positief.
    Tot mails/bels.
    Groetjes en liefs

  • 19 Juni 2009 - 13:57

    Marga:

    hey saskia, wat is dit nou?? met verbazing lees ik je bericht... veel sterkte en think positive... ondanks de moeilijke periode lukt het ook jou weer iets leuks en uitdagends te vinden! heel veel succes! :-)

  • 19 Juni 2009 - 14:16

    Geke:

    Oh jee... maar inderdaad, luister naar oa Ria en Marja: blijf positief. Je vind wel weer iets, misschien niet meteen de baan van je dromen maar dat komt wel. Good luck en we bellen snel.

    Liefs

  • 19 Juni 2009 - 14:58

    Petra:

    He jakkes, Sas, wat naar. Maar creeert ook weer mooie mogelijkheden en nieuwe kansen!!!Hou je huisje toch lekker, daar heb je je zo op verheugd. Kun je altijd nog opzeggen als dat nodig is. Sterkte en tot snel.

  • 22 Juni 2009 - 18:56

    Rob En Wendy:

    Hoi Sas
    Ik kan me voor stellen dat het rauw op je dak is komen te vallen.
    Als je al weet wat je wilt denk ik dat het niet zo lang zal duren voor je weer wat anders hebt gevonden. Hou je in ieder geval haaks.
    Groetjes van ons allemaal!!

  • 23 Juni 2009 - 17:48

    Sjoukje:

    Hoi Sas,

    Wat een slecht bericht en je was nog zo vol plannen. Volgens mij komt die baan er wel, want ze hebben je gewoon nodig. Ze weten je alleen nog niet te vinden, dus laat van je horen.De mensen blijven uit gaan en op reis gaan, en dan hebben ze zulke vrolijke mensen nodig. In de toekomst kijken kan niemand,maar er komt vast wel iets aardigs op je pad. Ga gewoon lekker van je eigen huisje genieten, kijk misschien je ouders eens lief aan en blijf positief.Heel veel sterkte en succes!!
    Sjoukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 69657

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: