Zenuwen voor niets - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Zenuwen voor niets - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Zenuwen voor niets

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

25 Juli 2009 | Marokko, Rabat

Hallo vanuit Marokko!

Het is alweer helemaal leuk om hier te zijn. Super gezellig met vriendin/ tourleader Vivian. Onwijs veel gekletst en uitgerust. Van haar alle ins en outs van de reis meegekregen. Ze was even mijn tourleader :). Na 8 boeken gelezen te hebben over Marokko voordat ik ging, was ik er klaar voor.
De groep is gisteravond aangekomen. Ipv 1630 werd het 2300 en toen werd het met vertraging 2345uur. Omdat het mega druk was met aankomsten had ik ze om 0130 pas bij elkaar. En toen nog naar Rabat toe. We lagen om 0335 in bed...
Vandaag een citytour gedaan en dat was mooi. Groep is leuk en blij en slaapt nu waarschijnlijk weer! Vanavond gezellig samen eten.
En dan de chauffer, hij is leuk en aardig EN spreekt een beetje Engels. Ik heb me dus zorgen gemaakt om niets. Is dat bijna niet altijd zo? Zorgen maken voor niets, want mijn frans lukt eigenlijk ook wel en ik heb gewoon 3 hele weken om te oefenen. Ik heb super veel zin in deze reis.

Dikke kus,
SAS

• 25 Juli 2009 - 16:31

Claudia :

Hoi Saskia,

Geniet er lekker van. Als je terug bent, ben ik ook weer terug van mijn vakantie en dan spreken we elkaar echt !!! Heel veel plezier

Liefs
    Claudia

• 25 Juli 2009 - 18:04

Sjoukje:

Hoi Saskia,
    Wat een enthousiast begin van je reis. Natuurlijk lukt het je om met jouw lach, alles geregeld te krijgen, ook al spreken ze geen engels.
    Een mooie reis!
    Groetjes, Sjoukje.

• 27 Juli 2009 - 10:24

Anke:

Hey Sas en viv,

Wat een gek idee dat jullie nu beiden in Marokko zijn en ik zo naar Japan ga!!
    En je gaat daarna naar Oost - Afrika, wat heerlijk joh.
    Weet niet meer wanneer je hier weer bent, ik kom 12 augustus terug en probeer het dan wel even.
    Ik hoop dat je leuke groepen hebt en dat je ook van Marokko gaat houden.
    Liefs, ook voor viv
    doei Anke

• 27 Juli 2009 - 11:53

Suzanne:

Succes!! Hoorde ik nou dat je ook een KTZ reisje krijgt van Koning Aap? dat zou toch super zijn!

• 28 Juli 2009 - 10:28

Thea:

Mag ik met je ruilen. Geniet ervan. Knuffel

• 29 Juli 2009 - 09:10

Desiree:

klinkt allemaal weer erg goed:-) groetjes aan vivian too en veel plezier de komende tijd