Mmmm.... - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Mmmm.... - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Mmmm....

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

25 September 2009 | Tanzania, Arusha

Hallo allemaal,

Waarom kunnen gevoelens zo snel wijzigen?? In Nederland was ik er echt van overtuigd dat ik het helemaal lekker vond in mijn huisje en niet perse hiernaartoe terug hoefde.... Nu zit ik hier en ik vind het weer zo leuk!! Ik wil langer blijven. Mmmm wat is het leven ingewikkeld.

Weekje Zanzibar was erg leuk! Bij Suzanne, Boblee en Tessa gelogeerd. En ene paar dagen naar het strand geweest. Ik heb zelfs gedoken. Doodeng vond ik het. Moest weer dezelfde video zien als 2 jaar geleden. Vaardigheden oefenen en volgende dag duiken. Het was een prive duik met Dan, de duikinstructeur die ik al jaren ken. Was leuk. Ik vond het een beetje saai, mooi, niets te zien, veel leuke vissen en oke. Kortom, de plek was niet geweldig, maar ik vond het duiken wel leuk.

Nu ben ik in Arusha. Even een nachtje. Morgen met de bus naar Nairobi en zondag klaarmaken voor de groep. Leuk, ik heb er zin in, weer lekker op safari.

MIjn nummer is + 255 782 905 344. Ik krijg niet alle smsjes aan en de mijne komen niet bij iedereen in NL aan, maar ja, het is leuk als het wel werkt.

Groetjes Saskia

  • 25 September 2009 - 14:54

    Suzanne:

    Daar ben je reisbegeleider voor...

  • 26 September 2009 - 10:05

    Desiree:

    weet precies wat je bedoelt en daar zullen we de rest van t leven wel last van hebben:-) gewoon doorgaan met genieten en dan maar zien wat er op je pad komt, je zit tenslotte nergens echt aan vast

  • 26 September 2009 - 19:07

    Ome Niek Tante Lida:

    Sakia denk om de bocht want je weet nooit wat er achter komt.

  • 28 September 2009 - 16:44

    Anke:

    Hey SAS,
    Niet daarblijven hoor !!
    Is dat de Dan van de duikschool van terry de zuid afrikaanse?

    leuk he duiken; ik heb het vorig jaar voor het eerst geprobeerd: hoe is je groep??
    mijn groep loopt en masse leeg hier in le Maroc;; ze pratennergens anders over;
    ik blijf super gewond compleet en forme.
    Hey viv gaat naar lombok he!!
    gaaf; ik ga echt proberen haar op te woekn hoor liefs en wanneer ben je weer terug
    xxxanke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Arusha

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 69477

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: