Afscheid nemen is niet leuk - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Afscheid nemen is niet leuk - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen is niet leuk

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

18 Oktober 2009 | Kenia, Nairobi

Jawel allemaal, het is weer zover, de laatste dag is aangebroken en ik moet mijn geliefde Afrika weer achter me laten... Ik heb een super tour gehad. Echt een van de allermooiste. Het was een hechte gezellig groep. Mijn kok en chauffeur waren super leuk en we waren een goed team samen, veel gelachen. Daarnaast was het top qua dieren, we hebben ontzettend veel gezien en we hebben veel mazzel met het weer gehad. Ja, het klinkt allemaal te goed. We hebben ook wel 1 dag panne gahad met de truck, slechte weg, wachten op geld omdat ik tekort had meegekregen en we kwamen pas om 20 uur savonds aan. Maar dat is dan ook het enige minpunt geweest.

Nu dus klaar voor de terugweg. De groep is het National Museum aan het bekijken en ik zit op een laptop mijn mails te checken. Haha, decadent he? Ik had dit veel vaker tijdens de reis willen doen, want ik heb een modem van een vriendin gekregen, maar die bleek niet overal te werken, of ik was niet slim genoeg. Maar goed, tijd dus voor een berichtje. Vanmiddag nog even shoppen, tas is ingepakt, vroeg dineren en dan wat tijd verdoen op Nairobi Airport. Morgenochtend om 05.30uur ben ik weer op NL bodem.

A.s. vrijdag heb ik toch nog een 3e gesprek bij het revalidatie centrum in Amsterdam. Jawel, dezelfde als een tijd geleden, nu wordt het mijn 3e gesprek! Ben benieuwd. Ik sta gewoon met 1 voet in NL bij mijn vriendinnen, familie en huis. En met 1 voet in Afrika.

Goed, dit was het nieuws wel weer. tot gauw.

xx Saskia

• 18 Oktober 2009 - 14:51

Carola:

Aanwezig in NL en je hart in Afrika.
    Heel veel succes vrijdag!

• 18 Oktober 2009 - 18:47

Claudia :

Hoi Saskia,

Ik wens je heel veel succes vrijdag a.s. Duim voor je ......

Liefs Claudia