Na luieren op het strand weer op safari! - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Na luieren op het strand weer op safari! - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Na luieren op het strand weer op safari!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

23 Oktober 2005 | Tanzania, Dodoma

Hallo lieve mensen,

hoe is het bij jullie in Nederland? Ik hoorde dat jullie een mooie nazomer hebben gehad!

Met mij gaat alles prima. Ik ben nog steeds aan het genieten hier in Tanzania. En jawel hoor.. woensdag mag ik alweer op safari! En nu kom ik net terug van mijn 'strand' vakantie op zanzibar. Ik had een paar dagen vrij tussen mijn groepen in en dit was een prima tijdbesteding. Heerlijk gerelaxed, gelezen, in de zon gelegen, gezwommen, gekletst, lekker gegeten. Mmm, klinkt goed toch?

Het spannendste dat ik heb meegemaakt is dat ik in de landrovers heb gereden waar we tijdens de safari gebruik van maken! Op een ochtend was mijn groep wandelen naar de bosjesmannen en omdat ik dat al zo vaak gezien heb, ging ik niet mee. En toen ben ik mooi gaan autorijden! De jongens waren eerst nog een beetje bang dat ik van alles zou raken, maar nee hoor, het ging gewoon goed! Ik had geen last van ander verkeer, wel van gaten en hobbels in de zandweg. Ik vond het super gaaf en hoop het komende keer weer te doen.

Groetjes Saskia

  • 30 Oktober 2005 - 22:43

    Pap:

    En uiteraard weer een foto van een zonsondergang. Hij is werkelijk schitterend. Hoezo was rijden met de landrover het spannendste? was er veel overstekend wild? of was het gewoon leuk om weer eens zelf te rijden?
    groetjes en x pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dodoma

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 69410

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: