Na luieren op het strand weer op safari! - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Na luieren op het strand weer op safari! - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Na luieren op het strand weer op safari!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

23 Oktober 2005 | Tanzania, Dodoma

Hallo lieve mensen,

hoe is het bij jullie in Nederland? Ik hoorde dat jullie een mooie nazomer hebben gehad!

Met mij gaat alles prima. Ik ben nog steeds aan het genieten hier in Tanzania. En jawel hoor.. woensdag mag ik alweer op safari! En nu kom ik net terug van mijn 'strand' vakantie op zanzibar. Ik had een paar dagen vrij tussen mijn groepen in en dit was een prima tijdbesteding. Heerlijk gerelaxed, gelezen, in de zon gelegen, gezwommen, gekletst, lekker gegeten. Mmm, klinkt goed toch?

Het spannendste dat ik heb meegemaakt is dat ik in de landrovers heb gereden waar we tijdens de safari gebruik van maken! Op een ochtend was mijn groep wandelen naar de bosjesmannen en omdat ik dat al zo vaak gezien heb, ging ik niet mee. En toen ben ik mooi gaan autorijden! De jongens waren eerst nog een beetje bang dat ik van alles zou raken, maar nee hoor, het ging gewoon goed! Ik had geen last van ander verkeer, wel van gaten en hobbels in de zandweg. Ik vond het super gaaf en hoop het komende keer weer te doen.

Groetjes Saskia

• 30 Oktober 2005 - 22:43

Pap:

En uiteraard weer een foto van een zonsondergang. Hij is werkelijk schitterend. Hoezo was rijden met de landrover het spannendste? was er veel overstekend wild? of was het gewoon leuk om weer eens zelf te rijden?
    groetjes en x pap