Lekker thuis - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Lekker thuis - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Lekker thuis

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

17 Mei 2006 | Nederland, Noord-Scharwoude

Ik ben lekker thuis en dat bevalt me eigenlijk wel! Het is mooi weer. Gezellig wat familie en vrienden zien, ik vind het allemaal wel oke.

Mijn vriendin Mieke heeft een super lieve gezonde dochter gekregen. En volgende week gaat mijn broer Edwin met Carlijn trouwen. En daar kan ik toch maar mooi allemaal bij zijn met dat ongeregelde, reizende leventje van mij :)

De website is nog niet helemaal af van mijn lodge, maar er zit vooruitgang in. Dus voor de nieuwschierigen onder ons: www.chimfulelodge.com Als jullie nog aanbevelingen hebben, laat het me we weten, dan geef ik dat ook weer door. De website wordt door een vriend van de zoon van de baas in Engeland gemaakt.

Groetjes Saskia

• 17 Mei 2006 - 08:25

Claudia:

Saskia, ik ben natuurlijk op de website gaan kijken. Ziet er zover leuk uit. Ik weet dat jij er nog iets moois van kunt maken. Veel succes en plezier daar !!!
    Groetjes,
    Claudia

• 17 Mei 2006 - 17:45

Carola:

Onwijs genieten hier in NL!