Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Kaapstad

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

15 September 2006 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal,

ik ben sinds dinsdag in Kaapstad! Ja, ik reis wat af. Namibie was mooi om weer te zien, er zijn wel heel wat veranderingen, met asfalt wegen enzo. Maar nog steeds super. En om terug op een truck te zijn went zo gauw.

Boris is helemaal top, we hebben het super leuk samen en hij is zooo lief! To be continued.

We zijn nu een paar dagen in Kaapstad geweest en Jessica was daar ook, vriendinnetje uit Nederland, dus dat was erg gezellig om elkaar weer te zien. De truck moest gerepareerd worden en we hadden verwacht dat dat nog wel even zou duren, maar blijkbaar niet.

Morgen zijn we op weg naar Dar es Salaam, we moeten daar woensdagavond zijn dus dat is erg snel. 5000 kilometer... We doen dan een trip van Dar via Malawi, Zambia (Mfuwe!!!), Botswana, Namibie naar Zuid-Afrika. Heel erg jammer dat we niet in Nairobi beginnen, maar ja, ik kan niet alles hebben en er komt vast nog wel een trip achteraan.

Om toch nog even te zeuren, ik werk nu voor Overland Club (oc) en de baas is Ron. Die man snapt het niet helemaal dus ik had mijn buik alweer vol van hoe dingen geregeld zijn. Maar goed, ik geef niet gelijk op, ik ben tenslotte samen met Boris en dan zie ik het wel. Maar wat een gedoe met geld. En ik heb hem een paar keer om het reisschema gevraagd maar denk maar niet dat we dat gehad hebben. Hij is een Engels man, geen afrikaan :)

In Swakopmund heb ik mijn haren weer eens geknipt. In Kaapstad heb ik een leuke broek gekocht. Verder ben ik een beetje toerist geweest. WE hadden een auto gehuurd, wel zo makkelijk. En is het hier ijskoud. Dat waren de nieuwtjes wel weer. Geen idee wanneer dit wordt vervolgd. Maar geen nieuws is goed nieuws!

Dikke kus,
Saskia

  • 17 September 2006 - 15:28

    Carlijn:

    Succes met al die kilometers!! Leuk om je verslag weer te lezen, liefs je schoonzus

  • 19 September 2006 - 13:27

    Suzanne:

    Hoi Saskia!! Kom je nog naar Zanzibar? Hier gaat alles goed, ben nu in Flatdogs, wat is het hier toch super!! Groetjes en genietze!!

  • 20 September 2006 - 10:44

    Natascha:

    Nou zeg, dat zijn nogal wat kilometers. Hopelijk blijft de truck het verder goed doen. Veel plezier met je volgende trip! Dikke zoen

  • 22 September 2006 - 14:52

    Esther Den Hartog:

    Hoi Sas,

    Je hebt heel lang niets van me gehoord. Natuurlijk zowieso nog de vraag of je nog weet wie ik ben:-). Anyway...we hebben elkaar vorig jaar in Nairobi ontmoet toen jij met je Masaai aan het daten was en ik bij Vivian in hotel zat.
    Wil je alleen ff laten weten dat ik nog steeds je reisverhalen volg...erg leuk! En...ik heb nu ook een job waarin ik met Afrika te maken heb! Op geheel andere manier dan jij maar werk nu bij een bureau dat management/ organisatieadvies geeft aan universiteiten/ hogescholen in voornamelijk Afrika. Betekent concreet dat ik in november voor de eerste keer naar Zambia ga! Leuk he.

    Hoor jij trouwens nog wel eens wat van Vivian of kom je haar nog wel eens tegen? Ik moet haar snel ook nog een keertje mailen.

    Nou...veel succes met jullie truck en ben benieuwd wat uiteindelijke bestemming van al jullie (werk)plannen wordt.

    Groetjes, Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 69413

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: