Thuis in Nederland - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Thuis in Nederland - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Thuis in Nederland

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

09 April 2007 | Nederland, Noord-Scharwoude

Hallo allemaal,

ik ben alweer een week thuis en het bevalt prima. Sinds woensdag ben ik aan het werk bij Summum Reizen in Amsterdam. Als landendeskundige van Oos-Afrika, maar ook Mali, Madagaskar en Egypte. Het is een baan voor 5 maanden. Dus ik zit alweer gelijk in het NL ritme. Gelukkig is het mooi weer en is wennen ietsje makkelijker dan in de winter.

Dus vanaf nu zal ik ook wel niet zoveel nieuws meer hebben. Ik ben voorlopig in Noord-Scharwoude bij mijn ouders, maar ik zal straks ook een tijdje in het huisje van mijn vriendin in Amstelveen gaan wonen. Mijn mobiel is 06-42307597 en anders 0226-314313. Dus als je een keer zin hebt om langs te komen of ergens af te spreken... bel even!

Groetjes en tot ziens.

• 09 April 2007 - 22:10

Carola:

Sas,

Onwijs genieten bij Summum, mooie landen heb je onder je hoede :-)
    Ga je naar het reisbegeleiders weekend?
    Misschien tot zaterdag dan.

• 25 April 2007 - 09:50

Nicole En Berthein:

Hey Saskia, We dachten laten we weer eens lezen hoe het met Saskia gaat in Zambia!!!

Jeetje zeg.. wat een nieuws allemaal.. jammer dat je het daar niet helemaal naar je zin had, maar nu lekker in Nederland aan het werk..

Ga je wel weer richting het buitenland denk je?

Verder alles goed met je?

Met ons gaat alles goed..

Doeggg