Mali! - Reisverslag uit Bamako, Mali van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Mali! - Reisverslag uit Bamako, Mali van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Mali!

Door: Saskia

07 Maart 2008 | Mali, Bamako

hallo allemaal,

een berichtje uit Mali dit keer! Het toetsenbord is heel anders dus ik kan niet blind typen en ben erg aan het zoeken naar de juiste letters.
Gisteren een goede vlucht gehad en bij aankomst stond Wybe de reisleider al te wachten. Ik ben mee met een Summum reis, het is half vakantie, half studiereis, kortom ik heb het goed vooer elkaar! Een keer niet gestresd van huis gegaan en dat is erg fijn. Mijn tas kwam ook gewoon aan, maar natuurlijk wel iets niews meegemaakt, de bus vloog achterin in de brand. Zo geblust en met de taxi verdergegaan. We hebben een enorm klein groepje, 5 klanten plus mij plus de tourleader. Ik ben zo ontzettend benieuwd naar alles! Het is wel warm hier bijna 40 graden.
Morgen gaat het grote avontuur beginnen, vandaag was om te akklimatiseren, naar het museum geweest, een mooi stofje gekocht en bij de agent op bezoek geweest. Ik heb een lokaal nummer die ik niet al te veel ga gebruiken, maar het is +223-4661106.

Tot in Timboektoe,
groetjes Sas

• 07 Maart 2008 - 18:37

Heleen:

Ha Sas!
    Klinkt heerlijk die 40 graden...! Ben benieuwd naar je ervaringen in Mali. Hoor het allemaal wel.
    Groetjes en geniet!
    Heleen

• 07 Maart 2008 - 20:33

Carlijn Edwin:

Ha sassie, veel plezier daar in bali (het scheelt maar 1 letter :-)) geintje. Hoor/lees je verhaal binnenkort wel, ben ook benieuwd (naar de mannnen...).

Groetjes,
    Edwin

• 08 Maart 2008 - 09:43

Claudia:

Hoi Saskia,

Heel veel plezier en maak er wat moois van. Lekker genieten en je weet, onze afspraak staat.... We zien elkaar eind maart. Leuk hoor.

Groetjes
    Claudia

• 08 Maart 2008 - 10:28

Natascha:

Hee Sas,
    Fijn dat je een goede vlucht had. Ga lekker genieten, zorg dat het echt vakantie blijft. Laat je maar lekker verwennen, ondanks dat het ook een studiereis is!
    Ben nieuwsgierig met wat voor jurk je thuis komt, of blijft het eens stofje?
    Liefs,
    Natascha

• 08 Maart 2008 - 12:55

David Chriss.:

Hoi saskia,

Is good to hear that you had a good journey to Mali!,enjoy your time there!,

david.

• 08 Maart 2008 - 13:17

Maaike:

Hoi,

Zucht... weer een reminder hoe leuk het leven kan zijn... thanks! Veel plezier ennehuh denk aan jezelf!

Liefs Maaike

• 10 Maart 2008 - 08:30

Jeroen:

Ooooh!! Ik ben jaloers!
    40 graden... pff da's wel wat anders dan -5 :)
    Veel plezier in ieder geval!

• 10 Maart 2008 - 22:14

Nitza:

Hey saskia!!

Ik heb jou ontmoet bij Marja thuis... wat grappig dat ik op je site bent gestuiterd! Ik ga je verhaaltjes volgen en hoop dat je veel op je site kan melden over het mooie mali... ik mis het enorm (Mali en Ali) en ik ben nu al aan het kijken voor een ticket terug naar Mali...

Geniet ervan want het is zooo voorbij!