Alvast een voorproefje - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Alvast een voorproefje - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Alvast een voorproefje

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

27 April 2008 | Nederland, Noord-Scharwoude

Hallo Allemaal,

vandaag ga ik naar Syrie en Jordanie. Ja, ik ga alweer op vakantie! Dit is mijn jaar van nieuwe landen ontdekken en dat lukt me goed :). De tassen staan klaar, ik ga op pad met mijn ouders en mijn oudste zus én met Summum. Ik ben heel benieuwd naar alles. In Mali heeft Wybe een super mooie foto van mij gemaakt en die heb ik bij dit bericht geplakt, misschien is het alvast een voorproefje voor het Midden Oosten?

Sinds ik terug ben uit Mali is de tijd omgevlogen. Ik ga tegenwoordig 3x in de week naar de sportschool en het resultaat wordt al een beetje zichtbaar. Daarnaast heb ik veel borrels of etentjes gehad met vrienden en/of collega's. Maandag is mijn standaard tv avond geworden, heerlijk al die series op net 5 kijken :). Op het werk is er ook een boel veranderd. Ik doe nu de planning van de tourleaders. Erg leuk, het leek mij altijd al leuk om te doen en ik denk dat ik er ook goed in ben. En dit blijf ik doen tot half juli. Daarna ga ik zelf weer reizen begeleiden (in Afrika) en ik heb me uiteraard op mooie reizen ingezet!

Het volgende bericht zal ergens uit Syrie komen.

Groetjes Saskia

• 27 April 2008 - 09:38

Suzanne:

Heel veel plezier daar! Het lijkt mij een prachtig gebied, ik ben nieuwsgierig naar je verhalen. Groet Suzanne

• 27 April 2008 - 10:09

Vera:

Have fun!!!! Mooie foto trouwens :) Tot gauw, V.

• 27 April 2008 - 10:59

Marga:

hee sas! heel veel plezier, geniet van 't midden oosten, 't is zoooo mooi! groetjes uit thailand!

• 27 April 2008 - 17:49

Carola:

Doe je Syrie de groeten van me? Dit is echt een land wat veel indruk op me heeft gemaakt en waar ik graag nog naar terug wil met Bas en Herman. En Jordanië dat is gewoon PRACHTIG. Hele leuke vakantie!
    (ben nu al benieuwd naar je Afrika stories)

• 27 April 2008 - 19:56

Claudia:

hoi Saskia,

Heel veel plezier daar, geniet er van en maak er een mooie vakantie van.
    Wat het werk betreft, heb je het goed voor elkaar gekregen. Gefeliciteerd.
    Zodra jij terug bent en ik de RopaRun achter me heb, mailen en spreken we elkaar weer.
    Groetjes
    Claudia

• 01 Mei 2008 - 18:34

Rob:

Hoi Sas,
    Laatst nog mooie foto's van Petra gezien
    zag er erg mooi uit.Wij gaan a.s. zaterdag naar Turkije, hebben daar ook erg veel zin in. Veel plezier en geniet ervan!
    Veel groetjes van Rob, Wendy,Marly en Brian.