Van 45 graden naar sneeuw! - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Van 45 graden naar sneeuw! - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Van 45 graden naar sneeuw!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

24 Maart 2008 | Nederland, Noord-Scharwoude

Hallo allemaal,

terug in Nederland, terug in de kou. Ik moet zeggen, het is wel even lekker na zoveel warmte! De laatste week is snel gegaan. Ik heb nog gewandeld in de Dogon en verschillende dorpjes gezien. Veel foto's gemaakt, veel interessante verhalen gehoord, kortom erg indrukwekkend. Van daaruit naar Terya Bugu. Een plek die opgebouwd is uit het niets aan de rivier. Heel veel bomen zijn daar gepland en er is een heel dorp gekomen met allerlei faciliteiten en een hotel. Op bezoek geweest bij een dorpje in de middle of nowhere, waar we opgewacht werden met muziek. Het hele dorp liep uit om ons te begroeten. Nadat we bij dorpshoofd waren geweest kregen we een rondleiding en werden we na heel veel foto's gemaakt te hebben weer met muziek gedag gezegd. Erg leuk! En toen was het tijd om naar Bamako te gaan. Nog even relaxen om daarna weer op huis aan te gaan!

Het volgende berichtje zal vanuit Syrie komen. Ik ga met mijn ouders en zus mee op een 16 daagse summum reis naar Syrie en Jordanie met vertrek op 27 april.

Groetjes Saskia

• 24 Maart 2008 - 13:48

Nitza:

Hallo Saskia,

je hebt weer veel meegemaakt! Wel leuk om het elke keer weer te lezen! Ik heb nog altijd heimwee naar Mali. Ik had nog even een vraagje... zoekt jouw werkgever nog reisleidsters voor aankomend seizoen.. Ik ben druk op zoek naar een baantje en reisbegeleidster zijn lijkt me erg leuk. Mijn e-mail adres is nitza_meinen@live.nl.. Ik hoop dat je reageert.

Groetjes Nitza

• 25 Maart 2008 - 11:20

Suzanne:

Ji doet er ook wat aan zeg! Naar Syrie!! Lijkt me fantastisch!!
    Groet Suzanne

• 25 Maart 2008 - 12:27

Geke:

Sas, leuke foto's.... super stoer dat je bent gegaan!

kus

• 30 Maart 2008 - 14:39

Wybe:

Mooie foto van dat verkoopstertje! dat is mijn schatje Fatimata!

Ik ga ws ook naar syrie jordanie ipv naar zuid India, ik was een beetje te laat met beslissen....

• 01 April 2008 - 21:16

Carola:

Syrië Wow een van mn favorieten. Ik ben benieuwd naar je verhalen vanuit Damascus!