Ik ben weer thuis - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Ik ben weer thuis - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Ik ben weer thuis

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

19 September 2008 | Nederland, Noord-Scharwoude

Hallo allemaal,
hoe is het met jullie? Vorige week om deze tijd zat ik nog te wachten in Dar es Salaam op het vliegveld om naar huis te vliegen. Ja, je leest het goed, naar huis. Een paar maanden eerder dan gepland. Waarom? Summum belde op en vroeg of ik weer terug op kantoor kwam werken om de planning over te nemen. Ik zei NEE. Laat mij maar lekker in mijn Afrika zitten. Ik had alles uitgestippeld tot ergens in december. Een dag later belde ze weer en het pakket werd al breder en ik kon al meer eisen stellen. Mmm, wat ga ik nu doen? Ik heb uiteindelijk JA gezegd, al ben ik nog niet overtuigd dat ik daar heel erg blij mee ben. Terug naar mijn familie, vriendinnetjes, sporten, vastigheid, Nederland > lees settelen. Dat is zo gek nog niet.
En zo geschiedde het. Ik werk weer op kantoor bij Summum om de planning van reisleiders te doen en dat vind ik erg leuk werk. Ik woon nog een beetje overal en nergens. Het vooruitzicht is dat ik met kerst weer naar Tanzania ga om een reis te begeleiden en begin volgend jaar ga ik de Zuidelijk Afrika reis doen. Niet slecht toch?
Maar goed, het is erg wennen. Ik was heel erg moe thuisgekomen en ik kan vandaag zeggen, het wordt weer wat, ik lig nog niet in bed om 20 uur.
Mijn laatste groep was heel erg leuk. Leuke, gezellige mensen, een goede safari, mooi weer. Gewoon lekker.

Nou luitjes, tot gauw misschien of tot bellens, ik ben er weer :)

Fijn weekend!
Sas

  • 20 September 2008 - 06:52

    Petra:

    He Sas,
    Wat onverwacht...... maar wel gezellig. Kom je zondag langs op Dylan's feestje?

  • 20 September 2008 - 08:01

    Geke:

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

  • 20 September 2008 - 16:01

    Isha:

    Hoi Sas, alles goed mop?

    Leuk dat je er weer bent mop.
    doe rustig aan.

    spreek je snel.

    xxx isha

  • 20 September 2008 - 18:54

    Carlijn:

    He lieve Sas,

    Leuk om deze mail ook nog even te lezen en we zien je volgend weekend!

    Kus Car

  • 22 September 2008 - 05:25

    Marga:

    joh! weer op kantoor... klinkt bekend! veel plezier en doe de groeten aan iedereen! ik blijf nog even in azie, ben nu op het paradijselijke eiland Gili Air in Indonesie. zon, strand, helder blauw water, duiken en nog twee hele weken mijn zus aan mijn zijde! niet slecht!
    hou je taai en tot ooit! :-D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noord-Scharwoude

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 69377

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: