Geen nieuws - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Geen nieuws - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Geen nieuws

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

12 November 2008 | Nederland, Noord-Scharwoude

Hallo allemaal,

hoe is het met jullie? Met mij gaat alles ontzettend goed. Ik heb het druk met van alles. Ik heb het nog nooit van mijn leven zo druk gehad volgens mij. Druk met werk, druk met sporten, druk met vriendinnen, druk met alles. Maar mij hoor je niet klagen. Ik zit eindelijk goed in mijn vel. Ik heb het naar mijn zin in Nederland!
Het gaat lekker op het werk en ik vind mijn baan heel erg leuk. Ik laat me niet negatief beinvloeden (al moet ik soms wel bewust de knop omschakelen) door de rest van Summum, of ik moet eigenlijk zeggen, Terra Travel. De vernieuwde summum website is al te bewonderen en de brochure zal een dezer dagen ook verschijnen. Het is anders zal ik maar zeggen :).
Met vriendinnen doe ik veel leuke dingen en ik moet echt een avond voor mezelf alleen inplannen of soms zeggen, nee, ik kan niet. Dat is ongekend voor mij. Zo leuk!
Sporten heb ik ook weer opgepakt. Maar omdat ik laatst effe huisloos was, kwam het er niet zo van. Nu zit ik tot Sinterklaas in Siebes huis in Amsterdam en moet ik weer flink aan de bak. Ik ben heel trots op mezelf, want sinds vorig jaar ben ik 10 kilo kwijt!
Daarna ben ik een week huisloos en ontzettend druk, want die week erna ga ik naar Tanzania!! Super veel zin in natuurlijk. Een paar dagen eerder weg dan de groep, en een paar dagen langer blijven dan de groep op Zanzibar bij mijn vriendin. Helemaal goed.
Daarna zie ik wel weer verder. Dat duurt nog lang, al is het in mijn hoofd al bija maart :).
Gister en eergisteren op cursus geweest. Jawel, mijn 1e cursus, het ging over gesprekstechnieken voor P&O'ers. Nu ben ik natuurlijk geen echte P&O'er, maar er komt wel een stukje bij mijn werk kijken. Tourleaders aannemen, feedback geven en soms ook ontslaan. Super interessant en ook leuk en gezellig.
Afgelopen weekend moest ik even pas op de plaats doen, want het was te druk geworden en ik slaap bijzonder slecht ondertussen al een maand, dus ja, dat breekt een keer op. Ik pieker niet, maar hou me onbewust wel met veel te veel dingen bezig.
Geen grote nieuwtjes dus, maar ik dacht, ik moet weer eens van me laten horen.

xx Sas


  • 12 November 2008 - 21:26

    Mieke:

    Hey Sas,

    Ben zo blij te horen en lezen dat het zo goed met je gaat. Ik vind het helemaal top waar je allemaal mee bezig bent ENNUH die 10 kg dat moet je ook goed doen. Ga zo door en geniet lekker van het leven!

    Liefs Mieke

  • 13 November 2008 - 01:43

    Marga:

    pas je wel goed op jezelf?!
    goed om te horen dat je je vermaakt in NL en zo'n reisje tanzania maakt het natuurlijk alleen maar leuker! nieuwe summum? ik ga meteen kijken! groetjes!!

  • 13 November 2008 - 14:27

    David Chriss.:

    Hoi Saskia,

    I am very happy to hear from you and everything is fine with you,dont worry we're all understand you must be very busy,the good thing you like your work!,congratulations for your sport life!what a great news that you lost 10kg,keep up never be discourage with any one!.
    Good luck with all your doing,greetings

    David.

  • 28 November 2008 - 06:08

    Claudia :

    Hoi Saskia,
    Je hebt al een tijdje niets van me gehoord. Wij hebben sinds een paar weken de sleutels van ons nieuwe huisje en zijn daar druk bezig. Tot eind jaar zou het zo blijven, moeten nog schilderen en verhuizen.
    Meld me daarna weer bij je en je komt ons dan toch ook bezoeken?

    Geniet van alles wat je nu mee maakt en doe lekker waar je zin in hebt. Je gelooft in jezelf en dat is het beste wat je kunt doen.

    Groetjes
    Claudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noord-Scharwoude

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 69402

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: