Fijne Feestdagen! - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Fijne Feestdagen! - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Fijne Feestdagen!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

14 December 2008 | Nederland, Noord-Scharwoude

Hallo allemaal,

Het is bijna zover, dinsdag vlieg ik weer naar naar mijn geliefde Afrika. Ik kan niet wachten, heb er zoveel zin in! Mijn zus Natascha gaat ook mee, dus dat gaat heel gezellig worden en ik vind het leuk om haar te laten zien waar ik zo graag ben en haar voor te stellen aan al die bekenden van mij. We gaan woensdag naar Ngutuni, een lodge checken voor Summum, in de buurt van Tsavo. Het schijnt heel mooi te zijn, in een klein wildpark, dus daar gaat Natas haar eerste dieren zien. Vrijdagochtend rijden we heel vroeg weer terug naar Nairobi zodat ik de zus van Moses kan zien, de agent ga ontmoeten en nog even shoppen als daar tijd voor is. Vrijdagavond komt de groep aan en zaterdag gaan we naar Tanzania toe. Weer op safari! Het leukste onderdeel van de reis. Kerst, daar doen we niet zo aan, maar oud & nieuw vieren we op het strand van Zanzibar! Dinsdag 6 januari kom ik weer thuis, ik heb er lekker 3 dagen achteraan geplakt zonder de groep.

Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een super gelukkig, gezond nieuwjaar met veel liefde!

xxx Saskia

  • 15 December 2008 - 07:10

    Suzanne:

    Een fijne reis en tot snel op Zanzibar!

  • 15 December 2008 - 08:57

    Carlijn:

    Lieve schoonzus, heel veel plezier, geniet ervan, maar dat zal zeker lukken!
    Kus Carlijn

  • 15 December 2008 - 10:16

    Sjoukje:

    Hoi Saskia,
    Ik wens je een fantastische tijd in Afrika. Zou wel mee willen!Geniet er van.
    Voor straks een gelukkig, blij en gezond 2009! Liefs, Sjoukje.

  • 15 December 2008 - 11:48

    Claudia :

    Lieve Saskia,

    Bedankt voor je lieve kaart ! Als je terug bent, ben ik ook verhuisd en kunnen we dan weer eens wat afspreken. Geniet er lekker in Africa van alle mooie dingen en mensen.
    Wij wensen jou hele fijne kerstdagen en een superleuk en mooi 2009 ! Liefs
    Claudia & Hans

  • 15 December 2008 - 17:05

    Robert & Anita:

    Hey, Sas, dat is alweer een tijd geleden he?! Nou, we volgen je verhalen nog steeds hoor, ook al mailen we niet zoveel.
    We wonen tegenwoordig in Zwolle, hadden we je dat eigenlijk al gemaild of een verhuiskaart gestuurd??
    Hele fijne vakantie en alvast de allerbeste wensen voor 2009, maak er een mooi jaar van!
    Groetjes, Robert & Anita

  • 15 December 2008 - 17:50

    Shanna:

    Hoi Saskia,

    Geniet ervan!
    En natuurlijk ook voor jou een heeeel gelukkig en gezond 2009!

    Groetjes, Shanna

  • 15 December 2008 - 20:37

    Mariette :

    Hoi Saskia,
    Wat leuk dat je zus meegaat. Geniet ervan met z'n tweetjes en daarna met de hele groep. Tot heel snel in 2009 en we denken aan je daar met oud en nieuw om 24:00 uur op een tropisch warm strand. We steken hier een vuurpijl voor je af en wensen je een heel mooi 2009. Knal je ff terug als je m ziet? xx Mariëtte

  • 16 December 2008 - 09:11

    Cora:

    Aaaarrrggghhhhhh, wat ben ik jaloers...!! Jij zit verdorie gewoon op Zanzibar met oud en nieuw....En ik zit in dat sufkutterige Hue in Vietnam...!! Daar waar niets gebeurt, daar waar de vietnamezen het zelf vooral niet vieren en waar al helemaal geen feesten en vuurwerk zijn. Ja, ik ben jaloers en met een verdomd goeie reden. Ik moet dat volgend jaar toch eens anders aan gaan pakken. Maar ik gun het je wel zeker....!! Meis, geniet enorm, heel veel plezier en lekker dansen op heeeeeel mooi Zanzibar.

    Ik zeg lekkere vent (och, wat kunnen ze daar dansen...!!), grote fles water en schudden met die billen....!!

    Dikke kus

  • 17 December 2008 - 10:39

    Josine:

    Ha Saskia en Natascha! Lang niet verkeerd om kerst en oud en nieuw in Afrika te vieren zeg! En gezellig dat jullie samen gaan. Wens jullie alvast een heel goed 2009 toe en een enorm goede reis!! Groetjes, Josine

  • 17 December 2008 - 11:02

    Rob:

    Hey Sas, We volgen je nog steeds hoor.Veel succes met je volgende groep en maak er wat leuks van.
    Fijne jaar wisseling op Zanzibar en voorzichtig met vuurwerk he!
    Kus van Rob Wendy Marly en Brian.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noord-Scharwoude

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 69525

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: