Het is heerlijk om terug te zijn! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Het is heerlijk om terug te zijn! - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Het is heerlijk om terug te zijn!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

20 December 2008 | Tanzania, Arusha

Hallo Allemaal,
het is heerlijk om weer terug te zijn. Ik zou hier zo weer willen blijven... Ik ben nu al een vakantie aan het plannen!
De paar dagen met Natas waren leuk. Een mooie lodge, een leuke chauffeur, lekker eten. Het verkeer in NBO is nog steeds drama en we hebben er dan ook best lang over gedaan. De weg naar Mombasa is ook nog steeds niet af. Het is hier warm! Ik denk wel meer dan 30 graden. Gisteren de groep opgehaald, een gemengde groep, we zullen wel zien. Morgen lekker op safari.
Ik heb veel telefoonnummers, in ieder geval +255 782 905 344 en dan mijn oude nummer heb ik aan Natas gegeven +255 755 745 281.
Ik hou het kort. Veel plezier en succes met alles in NL en fijne feestdagen!
Groetjes Saskia

  • 20 December 2008 - 16:24

    Cora:

    He lieverd,

    Heb je net een sms gestuurd en ik hoop dat ie aankomt. Was net van de week aan het bedenken dat ik echt geen idee had op welk nummer ik je kon bereiken en dat ik daar van baalde, maar dat probleem is nu dus opgelost.
    Ben heel benieuwt of ie is aangekomen..??! Het is en blijft tenslotte vietnam en Kenia....!! Maar ik merk het vanzelf wel als ik wel of niet iets terugkrijg.
    Mijn nieuwe groep is net gearriveerd. Dat wil zeggen, het is nu 23.25 uur en ik zit te wachten op de laatste 3 die nog moeten aankomen. Niet echt mijn favoriete hobby, gezien het feit dat ik morgen om 6.00 uur klaar moet staan voor het ontbijt...;-D
    Het leven van een reislijdster....hihi..gaat ook niet altijd over rozen zullen we maar denken.

    Lieverd, geniet en tot later...Dikke kus

  • 21 December 2008 - 02:18

    Marga:

    geniet van je geliefde afrika! fijne dagen en alvast een super 2009! en cora mag niet klagen, de drankjes smaakten prima gister in saigon! ;-)
    liefs!

  • 21 December 2008 - 10:14

    Sjoukje:

    Hoi Saskia,
    Beetje jaloers ben ik wel, al zijn we nog niet zo lang terug uit W. Amerika. Een jaar niet naar Afrika is best lang.
    Het was verleden jaar ook super gezellig.Je was toen hier voor de"familie"reunie.
    Sas, een fijne reis en de allerbeste wensen voor 2009!
    Groetjes, ook van Martien , Sjoukje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Arusha

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 69492

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: