Een eigen huis....! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Een eigen huis....! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Een eigen huis....!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

18 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Jaja, je leest het goed. Een eigen huis, een plek onder de zon.... Ik ga de 2e verdieping huren bij Siebe in de Kanaalstraat nummer 5 te Amsterdam. Wat een enorme stap zeg! Een eigen huis en een hoge huur. Niet meer zomaar op reis dus :(.
Waarschijnlijk kan ik vanaf zaterdag 27 juni klussen en per 1 juli is de etage van mij! Het heeft een simpele kleine keuken, een ruime woonkamer en aparte slaapkamer, een piepkleine badkamer met toilet en een balkon voor de ochtendzon.
Voordat ik zaterdag met een vriendin naar de IKEA ga voor de 2e keer in mijn leven en ALLES ga kopen, wil ik jullie vragen, wie heeft er spullen over om aan mij te geven/verkopen? Ik kan er kort over zijn, ik heb niets. Dus alles is welkom (op zekere hoogte dan he, ik moet het ook mooi vinden :)). Ik hoor het wel.

Marokko was super en ik kan het iedereen aanraden. Nu even bijkomen van de reis en het reisbegeleiders weekend van Baobab. Gelukkig een lang weekend vrij voor de boeg.

Groetjes Saskia

• 18 Mei 2009 - 18:12

Marga:

gefeliciteerd! veel klusplezier en geluk in je nieuwe huis! :-)

• 19 Mei 2009 - 07:17

Maaike:

Hey Sas,

Een eigen huis... ga je nu ook honk vast worden?! Ik geloof er niets van ;o) Wij hebben twee banken (beige) onderdeel van een grote bank, tv meubel (grijs met glasplaten), evt. kledingkast (grijs) en een salon tafel (zwart met glazen plateau). Wij zijn namelijk gaan samenwonen en dan heb je spullen over. We hebben foto's hoor! Ik weet niet of het jouw smaak is... maar dat mag je ook gewoon zeggen. Mail maar naar mijn hotmail als je interesse heb dan stuur ik je de foto's. Op voorwaarde dat ik natuurlijk wel op jouw house warming mag komen! ;o)

Groetjes Maaike

• 19 Mei 2009 - 13:39

Dees:

gefeliciteerd!!!!!

• 21 Mei 2009 - 08:43

Sjoukje.:

Echt een eigen stek, gefeliciteerd.Het klinkt allemaal goed. Er moet zeker nog gewit en/of behangen worden.Hopelijk heb je veel hulp. Heb je al veel spullen? Op marktplaats is ook veel goeds te koop!
    Wij moeten dus ook naar Marokko. Je klonk tenminste erg enthousiast.
    Sas, succes met al je voorbereidingen.
    Groetjes, Sjoukje.

• 21 Mei 2009 - 19:09

Tante Lida Ome Niek:

Wij hebben nog een grote rieten stoel waar je (waarschijnlijk)heel goed in past.
    En ook nog wel andere snuisterijen.