Weer thuis - Reisverslag uit Stone Town, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Stone Town, Tanzania van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Saskia

26 Juli 2006 | Tanzania, Stone Town

Lieve allemaal,

ik ben geloof ik weer eens thuis gekomen in Afrika. Ditmaal Tanzania. Ik heb het hier geweldig! Heerlijk om iedereen weer te zien, met iedereen te kletsen. En iedereen is teleurgesteld dat ik maar 1 reisje doe. En ik zelf ook. Ik blijf het werk erg leuk vinden....

Ik heb de meiden van Naaz hotel in Arusha gezien. De jongens van safari. En er zijn er echt heel veel gestopt onderweg om even hallo te zeggen.

Ik heb een super leuke en lieve groep. De reis is en blijft mooi. Helaas dit keer met heel veel problemen.
We reizen veel te veel. Van hot naar her en al die extra kilometers, daar hebben we geen tijd voor. De dagen zijn lang, erg lang. En ik heb vaak geen bed om te slapen. En dan slaap ik in de dorpen ipv in de lodge. Wel gezellig met de jongens, maar niet de bedoeling he. Ben het nu zat, ik zit op Zanzibar en heb weer geen eigen kamer. Ik ben moe.

Dikke kus vanaf warm Zanzibar.

• 26 Juli 2006 - 07:08

Claudia:

Lieve Saskia,

Je bent echt te benijden maar ik gun je het van harte. Lees alle berichten van je. Geniet toch maar van Zanzibar ....
    Liefs, Claudia

• 26 Juli 2006 - 07:11

Marieke:

Hoi lieve Sas,

Ik schrok een toen ik de titel zag, ben je al weer terug in Nederland. Maar je zit gewoon weer in Tanzania. Wel balen dat alles zoveel vermoeiender is.
    Ik hoop dat je wat uitrust op Zanzibar. Het is hier in NL trouwens ook erg warm!! Geniet nog even. Ik hoop dat straks alles op de Lodge beter gaat lopen.
    Dikke knuffel
    Marieke en natuurlijk ook va n Mike

• 26 Juli 2006 - 07:39

Judith:

Hé lieve Sas,

Het is niet altijd even rooskleurig daar in Afrika.
    Denk je evengoed wel een beetje om jezelf?
    Succes nog deze week.

Liefs en dikke zoen,
    Juud

• 26 Juli 2006 - 07:55

Carola:

Doe je de zee de groeten?
    Toch lekker genieten op die prachtige plek!

• 26 Juli 2006 - 20:25

• 29 Juli 2006 - 13:25

Maaike:

He Sas,

Je noemt Afrika al je huis... snik! Nee hoor! Grapje! Zou ik ook doen als het zo mooi en ver weg van het kaptilisme is!

Liefs je trouwe lezeres

• 29 Juli 2006 - 19:03

Suzanne:

Hoi Saskia,
    Dat gat er lekker aan toe met je reis, je kunt beter camperen. Ik zit nu in Karatu, onder het stof maar ik heb wel mijn eigen bed!
    goetjes en tot mails
    Suzanne

• 06 Augustus 2006 - 08:49

Carlijn:

dat is rot zeg steeds geen eigen kamer. Hopelijk geniet je nog een beetje op het prachtige eiland. Van iemand in Maleisie hoorde ik dat ze dat tot nu toe het mooiste eiland vond die ze ooit had gezien dus...
    Dikke knuffel nog uit Maleisie

• 06 Augustus 2006 - 08:51

Edwin:

Als je niet bij de reizigers in de lodge slaapt kunnen ze je ook niet storen...:-)
    Straks weer terug naar je hotel waar wij je over een jaar uit je slaap gaan houden. Geniet nog maar van het witte zand en de blauwe zee.