Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Harare, Zimbabwe van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

30 December 2006 | Zimbabwe, Harare

Bij deze wens ik jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar toe!

Wat zijn de plannen voor deze warme oudjaarsavond? Wij gaan naar een of ander feest toe, vlakbij huis, dus dat scheelt weer met dronken naar huis rijden, het wordt bij iemand thuis buiten op een heel groot grasveld gehouden, dus ik ben benieuwd!

Sinds vorige week wonen we in een heel leuk huisje. Hier noemen ze het een cottage, omdat het bij iemand in de achtertuin is. Prima. Het is bij een vriendin van Boris. Het is een beetje ver van het centrum af of van waar familie woont, maar verder is het prima, groot erf, veel bomen en nu dus 'mijn thuis'!
Volgende keer zal ik proberen wat foto's op de site te zetten. We hebben een slaapkamer en ik kan eindelijk mijn dekbed overtrek gebruiken dat ik mee had voor Zambia en nu dus heel Afrika mee doorgereisd heb! Een woonkamer en een grote open keuken. En natuurlijk een badkamer. Prima dus, ben er blij mee.

En we hadden een auto te leen van een vriend, maar die deed het niet meer en nu lenen we een andere auto die ook problemen heeft, maar het rijdt. En zonder auto ben je echt nergens in Harare!

We hebben een rustige week gehad. Na kerst waren alle feestjes wel voorbij en ik vond het prima zo, lekker met z'n twee. Kerst was leuk, we zijn bij Boris zijn familie geweest. Boris heeft ook 2 dochtertjes, van bijna 3 en 4, het zijn echt schatten. Ze wonen bij hun mama en wij willen ze graag zien, wat een beetje moeilijk ligt. Maar vorige week vrijdag en gisteren hebben we met ze doorgebracht en dat was echt top. Mama Saskia??

Van de week had ik nog wat dingen bedacht om op deze site te zetten, maar kan het nu niet meer herinneren.....


xxx Sas

  • 31 December 2006 - 10:18

    Shanna:

    Hoi Saskia,

    Tijdens het wandelen met Judith hoor ik af en toe hoe het met je gaat. Dus je begrijpt hoe ik aan je site-adres kom!
    Ook voor jullie uiteraard een gelukkig nieuwjaar. Groetjes Shanna

  • 01 Januari 2007 - 13:41

    Mieke:

    Hey wijffie! Wat leuk dat je belde ennuh HAPPY NEW YEAR!!! Dat het maar een mooi jaar voor je mag worden. Mama Saskia??? Zo hoor je elke dag wat nieuws. Mocht je toch plannen hebben; het is werelds. Elke dag zo'n klein wezentje dat je toelacht en zich ontwikkelt tot een echt mens.
    Meissie geniet lekker van je tijd daar en elkaar. Hoop stiekem natuurlijk wel dat je snel weer naar NL komt.
    Liefs, dikke knuf, Mieke

  • 01 Januari 2007 - 16:16

    Natascha:

    Hoi lieve Sas,
    Ik wens jullie een heel gelukkig nieuwjaar, met veel geluk, gezondheid, wijsheid en liefde!
    Dikke kus.

  • 01 Januari 2007 - 22:29

    Claudia:

    Hallo Saskia & Boris,

    Wij wensen jullie het allerbeste voor 2007 toe !!! Maak er wat moois van.
    We zijn nu in ons nieuwe huisje maar er moet er nog veel gebeuren ;-)

    Liefs, Claudia & Ronald

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Harare

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 69662

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: