Naar Praag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Naar Praag! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Naar Praag!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

29 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

de berichtjes volgen elkaar nu wel snel op :). Ik ga 10 november beginnen met werken. Dus voor die tijd wilde ik er nog ff tussenuit. Ik ga gezellig met vriendin Cora voor 5 dagen naar Praag! We vertrekken zaterdag (ja, overmorgen) en we hebben er heel veel zin in. We hebben een leuk hotel gevonden midden in de oude stad. En de rest zien we wel.

Kennen jullie mensen die een website kunnen maken?

Iedereen heel erg bedankt voor alle berichtjes afgelopen tijd, erg leuk!

Veel groetjes, Saskia

• 29 Oktober 2009 - 19:29

Marga:

heel veel plezier in praag, gefeliciteerd met je baan en de groeten aan cora! liefs, marga

• 30 Oktober 2009 - 07:05

Carlijn:

Heel veel plezier. Ben een aantal jaren geleden in Praag geweest, leuke en mooie stad!
    Liefs Carlijn

• 02 November 2009 - 09:33

Brenda:

Veel Plezier in Praag.
    En groetjes van Joke en Martin die ik in Egypte ontmoeten en met jouw naar Afrika zijn geweest.

• 08 November 2009 - 08:40

Sjoukje:

Hoi Sas,
    Net terug van een prachtige reis Marokko, lees ik de goede berichten van jou. Gefeliciteerd met je baan!Fantastisch!
    Nu in Praag, dat is genieten. Geen wilde dieren daar, maar erg mooi.Heel veel succes dadelijk met je nieuwe baan. Groetjes, Sjoukje.