Gelukkig Nieuwjaar! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Gelukkig Nieuwjaar! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Gelukkig Nieuwjaar!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

30 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve Allemaal,

Er is alweer een jaar voorbij. Wat gaat de tijd toch snel. Er is voor mij een hoop veranderd afgelopen jaar en ik kan zeggen, veranderingen zijn goed. Ik ben super gelukkig in mijn eigen huis. Ik heb lieve familie en vrienden. Ik ben gezond. Ik heb een leuke nieuwe baan. Ik heb geld om leuke dingen te doen. En mijn eigen bedrijf is een feit.

Natuurlijk zijn er ook veranderingen die ik jammer vind. Afrika mis ik nu al. En ik ga ook zeker op vakantie naar Kenia en Tanzania/Znz komend jaar. Ik mis het buiten zijn, de warmte, het reizen, de jongens .. :).

Maar goed, een vast leven in Nederland biedt ook de mogelijkheid om dansles te nemen (heb 5 weken lang Tango gedanst), ik heb mijn dwarsfluit na 15 jaar uitgepakt en ik heb nu 1x per week privé les. Het sporten blijft meer een noodzaak dan een leuke tijdsbesteding haha. En ik zie nog wel wat het volgende project wordt.

De nieuwe baan. Ik heb er nog niets over gesschreven. Het was wennen en ik voelde me ontzettend dom de eerste paar weken. Maar nu gaat het goed, het is leuk, ik heb aardige collega's en het zal niet snel vervelen. De ene dag is vrij relaxed, de andere dag is een race tegen de klok. Het is ontzettend fijn om maar 32 uur te werken en zodoende ben ik maandag en donderdag middag vrij vanaf 12 uur!
Daardoor heb ik tijd om met mijn eigen bedrijf bezig te zijn. De organisatie is bijna rond. De website is de grootste klus en wat voor een, jeetje mina wat een teksten moet ik schrijven. Ik kijk uit naar het resultaat, wat jullie rond eind februari kunnen zien op internet: www.kazurisafaris.com.

En hierbij wil ik 2009 afsluiten. Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig en goed nieuwjaar.

Veel liefs,
Saskia


  • 30 December 2009 - 16:13

    Heleen:

    Hi Sas,
    Klinkt allemaal erg goed. Fijn dat je tevreden bent met je leven! Had nog niks gelezen over je eigen bedrijfje, ben benieuwd wat je allemaal van plan bent. Hoe dan ook, veel succes daarmee en een heel gelukkig en gezond 2010 gewenst!

  • 30 December 2009 - 18:34

    Mike En Marieke:

    Hoi lieverd,

    Heerlijk om alles te horen/lezen.
    Het was een enerverend jaar. Komend jaar word JOUW jaar en dat van Kazourisafaris!!
    Heel veel succes en heel veel plezier in 2010!!!
    Alvast gelukkig nieuw jaar.
    knuffels van ons 3-tjes

  • 31 December 2009 - 08:52

    Vera & Julian:

    Hoi Sas,
    Super, je eigen bedrijfje! Goed hoor. Alvast heel veel succes. En fijn te lezen dat je happy bent met je leventje. Wij komen je volgend jaar met z'n drietjes opzoeken :)
    Een hele fijne jaarwisseling en tot gauw!

  • 31 December 2009 - 09:28

    Claudia & Hans :

    Lieve Saskia,

    Van harte gefeliciteerd met je bedrijfje!!! Maak er wat leuks van en geniet van alles wat op je pad komt. We zijn nu in Zwisterland en hebben de kerstdagen met mijn familie verbracht. Nog Oud & Nieuw hier vieren en dan komen we weer terug naar Nederland.
    We spreken en zien elkaar zeker in 2010 !!!

    Liefs
    Claudia & Hans

  • 31 December 2009 - 10:08

    Brenda:

    Gefeliciteerd met je eigen bedrijf.

    Veel succes in 2010.

    Groetjes Brenda

  • 31 December 2009 - 12:27

    Mariëtte:

    Hé Sas,

    Goed te lezen dat het je allemaal zo goed gaat. Ben benieuwd naar je eigen bedrijfje ook.
    Ook ik ga per 1 januari in een nieuwe baan starten en dat is dus allemaal ook lekker spannend. Maar ik heb er zin in.
    Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar met veel leuke spannende dingen!
    Groetjes.........

  • 31 December 2009 - 17:06

    Rob En Wendy:

    Hoi Sas Je gaat weer een spannend jaar tegemoet
    Jou een beetje kennende zal het wel lukken
    Succes met je bedrijf en een goed en vooral gezond 2010.

    Groetjes Rob Wendy Marly en Brian. XXX

  • 04 Januari 2010 - 13:04

    Sjoukje:

    Lieve Sas, Het wordt vast een superjaar met al je plannen. Heel veel geluk en succes er bij.!
    Tot mails.
    Sjoukje.

  • 04 Januari 2010 - 13:05

    Sjoukje:

    Lieve Sas, Het wordt vast een superjaar met al je plannen. Heel veel geluk en succes er bij.!
    Tot mails.
    Sjoukje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nederland

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

Social Media

23 Januari 2011

Succes

31 December 2010

2010

25 November 2010

Hotel inspectie trip

11 November 2010

Van alles wat
Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 69511

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: