Woning in Amsterdam gezocht! - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu Woning in Amsterdam gezocht! - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Saskia Bruin - WaarBenJij.nu

Woning in Amsterdam gezocht!

Blijf op de hoogte en volg Saskia

01 November 2012 | Malawi, Lilongwe

Woning gezocht in Amsterdam...
Ik ben op zoek naar een nieuw huis per 1 februari 2013. Ik weet dat ik niet veel eisen mag hebben, maar ik heb wel een paar wensen :). >45m2, aparte slaapkamer, centrale verwarming, balkon, een gezellige buurt en max 20 min. fietsen naar Reade/Overtoom. Graag prive bericht naar sasbruin@yahoo.com.
Allemaal bedankt alvast voor het meedenken! Rust in Afrika he, toch ietsjes minder dan gehoopt...


Het regenseizoen is begonnen in Malawi. Men houdt hier stug vol dat het niet zo is, het begint immers pas 15 november :). Gelukkig schijnt de zon tussen de buien door.

Ik ben zo verbaasd over de mango's hier. Bomen, bomen en nog meer bomen vol mango's. Zo zoet en sappig en dat voor een paar cent...

Heb mazzel gehad met reizen in Malawi. Heb een lift gekregen van Vwaza Marsch naar Kande Beach en vandaag naar Lilongwe: ik ben erg blij en dankbaar!

Maandag op 4daagse camping tour naar South Luangwa in Zambia!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Lilongwe

Saskia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 69333

Voorgaande reizen:

28 April 2013 - 31 December 2013

Vakantie!

22 Augustus 2012 - 12 December 2012

Rust in Afrika

20 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Luxe privé reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Nederland

Landen bezocht: